Lidé: Gabriel Fedorko je obchodním ředitelem pro veřejnou správu v Microsoft Slovakia

7. 9. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Microsoft Slovakia
Společnost Microsoft Slovakia má od 1. září 2013 nového obchodního ředitele pro oblast veřejné správy.

Gabriel Fedorko od září převzal zodpovědnost za obchodní aktivity společnosti Microsoft Slovakia v oblasti státní správy, samosprávy a oblasti školství.

Odpovědnosti obchodního ředitele pro veřejnou správu převzal po Marcele Havrilové, která v současnosti zastává pozici ředitelky pro oblast školství.

Gabriel Fedorko do společnosti Microsoft Slovakia nastoupil v roce 2001 jako technický specialista. Během 12 let působil na několika pracovních pozicích, poslední z nich byla pozice ředitele oddělení podpory vývojářů, kterou zastával 2,5 roku.

Channeltrends letní speciál

Vzdělání získal na Vysoké škole ekonomické v Bratislavě. Má dvě děti, mezi jeho koníčky patří práce a rybaření.

Som presvedčený, že moje doterajšie skúsenosti pomôžu napĺňať víziu slovenskej pobočky. Verím, že s profesionálnym tímom budeme pre našich zákazníkov z oblasti štátnej správy dôveryhodným partnerom s pridanou hodnotou pre všetky sféry – od vzdelávania, zdravotníctvo, cez bezpečnosť a ďalšie oblasti eGovernmentu,", uvedl ke svému nástupu v oznámení Gabriel Fedorko.

Zdroj: Microsoft Slovakia

Čtěte dále

Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen