Lidé: Jan Šplíchal vede marketing pro PC Panasonic

7. 11. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Panasonic
Společnost Panasonic jmenovala Jana Šplíchala na pozici regional marketing manager divize Computer Product Solutions (CPS) v rámci skupiny Panasonic System Communications Company Europe (PSCEU).

Jan Šplíchal je od 1. 7. 2013 regionální marketingový manažer odpovědný za řízení marketingových aktivit pro Českou republiku a Slovensko. Divize Computer Product Solutions vyvíjí a vyrábí odolné mobilní notebooky řady Toughbook a odolné pracovní tablety Toughpad.

V Panasoniku nahradil Radku Uhrinovou po jejím odchodu na sklonku loňského roku. K jeho povinnostem bude patřit dále jednání s klíčovými obchodními partnery a zákazníky, a posílení povědomí o odolných technologiích firmy Panasonic na trhu.

Bude rovněž zodpovědný za přípravu a realizaci marketingové strategie pro získávání nových partnerů a obchodních příležitostí.

Channeltrends letní speciál

Šplíchal pracoval na pozici produktového manažera ve společnosti Fujitsu Technology Solutions, kde se věnoval budování značky, uvádění produktů na trh B2B, zajišťování partnerských konferencí, marketingovým aktivitám pro prodejní kanál a přípravě souvisejících materiálů.

Před tím působil ve společnosti CDS (Apple), kde spravoval a podporoval distribuční kanál. V oblasti IT se pohybuje od roku 2002, kdy se stal redaktorem magazínu PC World a od roku 2007 jej vedl v pozici šéfredaktora.  

Zdroj: Panasonic

Čtěte dále

Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků