Lidé: Ján Zradula sales managerem divize Avaya ve společnosti Avnet

31. 8. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Avnet
Ján Zradula nastoupil od srpna do společnosti Avnet, IT distributora s přidanou hodnotou, na pozici sales managera značky Avaya.

Ján Zradula, sales manager divize Avaya ve společnosti AvnetCílem Jána Zraduly (32) na nové pozici je bližší představení Avnetu a divize Avaya obchodním partnerům na Slovensku, kde by rád rozvinul existující partnerský ekosystém a navázal spolupráci na dlouhodobé úrovni.

Svůj hlavní přínos pro Avnet a divizi Avaya vidí především ve své schopnosti skloubit technické a obchodní vědomosti díky svým předchozím praktickým zkušenostem. To mu má umožnit nabídnout obchodním partnerům kvalitnější služby a rychlejší a přesnější informace.

Před nástupem do Avnetu Jáno Zradula zastupoval firmu Sofos na pozici obchodního manažera.

Vystudoval Elektrotechnickou fakultu na Žilinské univerzitě se specializací na telekomunikace. Po studiu pracoval jako technik firmy ATT a později působil jako IT infrastructure specialist ve společnosti Tatrabanka.

Ve svém volném čase se věnuje především své malé dcerce, rád cestuje, hraje šachy a zajímá se o matematiku a fyziku.

Zdroj: Avnet, ChannelWorld

Čtěte dále

Přepracovaný Microsoft Marketplace je na partnery přísnější
Přepracovaný Microsoft Marketplace je na partnery přísnější
Obrazem: Slunce, mlha a novinky s Asbis CZ v Janských Lázních
Obrazem: Slunce, mlha a novinky s Asbis CZ v Janských Lázních
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Roman Ochodek (Optoma): Lidský přístup je zásadní i v digitální době
Roman Ochodek (Optoma): Lidský přístup je zásadní i v digitální době