Lidé: Klára Benešová je koordinátorkou marketingu v Brotheru

24. 9. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Brother
Na pozici nahradila Veroniku Ondrůjovou.

V české pobočce společnosti Brother došlo k personální změně na pozici marketingové koordinátorky. Odcházející Veroniku Ondrůjovou v této funkce nahradí Klára Benešová. Ta bude zodpovědná za propagační materiály, přípravu firemních akcí, dohled nad marketingovými projekty, PR, vztahy s médii a partnery.

Klára Benešová působila poslední čtyři roky jako marketingová specialistka ve stavební společnosti Styl 2000, kde se podílela na přípravě reklamních kampaní pro odběratele a koncové zákazníky nebo organizaci dealerských dnů.

Je absolventkou oboru ekonomie na Ekonomicko-správní fakultě Masarykovy univerzity.

Zdroj: Brother

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
MMD si nachystalo nové monitory pro náročné spotřebitele, profesionály i hráče
MMD si nachystalo nové monitory pro náročné spotřebitele, profesionály i hráče
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Náplně do tiskáren: alternativy hroutí výnosný byznys
Náplně do tiskáren: alternativy hroutí výnosný byznys
Výkonné monitory Philips pro práci a videokonference
Výkonné monitory Philips pro práci a videokonference