Lidé: Lubor Vokrouhlický se stal ředitelem marketingu v Ness Czech

21. 11. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Ness
Ness Technologies oznámil jmenování nového marketingového ředitele Lubora Vokrouhlického.

Hlavním úkolem Lubora Vokrouhlického (34) bude operativní a strategické posilování obrazu Ness Technologies jako „lídra v oblastech systémové integrace, implementace i vývoje moderních řešení, outsourcingu a konzultačních služeb.“ Uvedla to společnost v oznámení.

Lubor Vokrouhlický do Nessu přišel ze společnosti Adastra, kde dva roky zastával funkci ředitele marketingu. Předtím působil pět let ve společnosti IBM jako brand system leader a direct marketing manager.

Lubor VokrouhlickýV Nessu využije bohaté zkušenosti v oblasti marketingového řízení, které si přinesl z řady úspěšných kampaní, na nichž se podílel a ke kterým patří např. adaptace ‚IBM Smarter planet‘,“ uvedl Ness v oznámení.

Vokrouhlický absolvoval dvouletý program Leadership Development a v současné době studuje na Vysoké škole ekonomie a managementu mezinárodní marketing.

Mezi jeho záliby patří nové technologie a sport, zejména potápění, lyžování a sportovní lezení.

Ve volném čase se věnuje vzdělávacímu projektu pro děti, v rámci kterého vydal knihu, kterou zdarma rozdává v nemocnicích a dětských centrech.

Zdroj: Ness Czech

Čtěte dále

Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu