Lidé: Mall.cz má nové šéfy obchodu a marketingu

1. 4. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Mall.cz
Obchodním ředitelem se stal Tomáš Kučera, novým ředitelem marketingu je David Arzt.

Netretail Holding, mateřská společnost internetového obchodu Mall.cz, oznámil nástup dvou nových posil do managementu.

Na pozici obchodního ředitele nastoupil Tomáš Kučera (na fotografii vlevo) a za marketing bude nově zodpovídat David Arzt.

Tomáš Kučera (48) do Mallu přichází po 9 letech ve společnosti Electroworld, kde v posledních 6 letech působil na pozici obchodního šéfa IT segmentu pro Česko a Slovensko.

Mým hlavním úkolem v Mallu bude udržení dvouciferného růstu obratu. Ve spolupráci s klíčovými značkami na trhu také chceme vyprofilovat jednotlivé obory tak, abychom zákazníkům poskytli plně komfortní nákupní prostředí na úrovni specialistů v daném oboru,” nastínil Kučera hlavní úkoly, které ho čekají.

David Arzt (36) má za sebou má 10 let v mezinárodních marketingových pozicích u předních výrobců mobilních telefonů (Motorola, Samsung nebo Huawei) a řízení marketing operations ve společnosti AAA Auto.

Cyber25

Mou ambicí je, aby se Mall stal zákazníky preferovaným (love)brandem a nejoblíbenější destinací pro online nákupy na všech trzích, kde působíme,“ definoval David Arzt své cíle.

Zdroj: Mall.cz

Čtěte dále

IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina