Lidé: Mall.cz má nové šéfy obchodu a marketingu

1. 4. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Mall.cz
Obchodním ředitelem se stal Tomáš Kučera, novým ředitelem marketingu je David Arzt.

Netretail Holding, mateřská společnost internetového obchodu Mall.cz, oznámil nástup dvou nových posil do managementu.

Na pozici obchodního ředitele nastoupil Tomáš Kučera (na fotografii vlevo) a za marketing bude nově zodpovídat David Arzt.

Tomáš Kučera (48) do Mallu přichází po 9 letech ve společnosti Electroworld, kde v posledních 6 letech působil na pozici obchodního šéfa IT segmentu pro Česko a Slovensko.

Mým hlavním úkolem v Mallu bude udržení dvouciferného růstu obratu. Ve spolupráci s klíčovými značkami na trhu také chceme vyprofilovat jednotlivé obory tak, abychom zákazníkům poskytli plně komfortní nákupní prostředí na úrovni specialistů v daném oboru,” nastínil Kučera hlavní úkoly, které ho čekají.

David Arzt (36) má za sebou má 10 let v mezinárodních marketingových pozicích u předních výrobců mobilních telefonů (Motorola, Samsung nebo Huawei) a řízení marketing operations ve společnosti AAA Auto.

Mou ambicí je, aby se Mall stal zákazníky preferovaným (love)brandem a nejoblíbenější destinací pro online nákupy na všech trzích, kde působíme,“ definoval David Arzt své cíle.

Zdroj: Mall.cz

Čtěte dále

Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu