Lidé: Michal Holba alliance & marketing managerem společnosti SAS

22. 10. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: SAS
Společnost SAS, dodavatel řešení a služeb podnikové analýzy, přijala od října do managementu Michala Holbu na pozici alliance & marketing manager.

Michal Holba alliance & marketing manager společnosti SASMichal Holba se ve společnosti SAS zaměří na řízení marketingového týmu s cílem posílit pozici firmy v klíčových oblastech inteligentní znalosti zákazníků, správy rizika a velkých dat.

Jeho druhým úkolem v roli aliančního manažera bude vybudování nové sítě partnerů, se kterými se společně zaměří na získání potenciálních zákazníků z různých oblastí, například státní správy nebo utilit.

Michal Holba přichází do marketingového týmu SASu s více než desetiletými zkušenostmi v oblasti B2B marketingu a prodeje v oblasti Telco a ICT.

Řadu let působil na různých manažerských pozicích ve společnosti Telefonica O2, naposledy jako marketingový ředitel pro firemní zákazníky a státní správu.  Své profesní zkušenosti uplatnil také ve své nedávné konzultační činnosti.

Michal Holba je absolventem VŠE v Praze a master of project management na University of Washington. Hovoří plynně anglicky a ve volném čase se rád věnuje rodině a sportu.

Zdroj: SAS

Čtěte dále

Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina