Lidé: Miloš Malaník je jednatelem a Ondřej Vaňha výkonným ředitelem DPD CZ

5. 4. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: DPD
Přepravce oznámil, že Daniel Mareš, jednatel české pobočky DPD, po více než deseti letech opouští vedení společnosti. Na pozici jednatele jej nahradí Miloš Malaník. Ondřej Vaňha, dosavadní šéf obchodu a marketingu, povýšil na pozici výkonného ředitele.

Přepravce DPD oznámil, že k 1. 4. 2016 došlo ke změnám v jeho vedení. Daniela Mareše (na fotografii vlevo), současného jednatele DPD CZ, střídá na této pozici Miloš Malaník (uprostřed), který dříve pracoval pro jiného logistického integrátora. Novým výkonným ředitelem se pak stává Ondřej Vaňha (vpravo), který v DPD dosud působil jako obchodní a marketingový ředitel.

Daniel Mareš odchází po více než 14 letech práce pro DPD a 12 letech v pozici generálního ředitele a jednatele do mateřské společnosti GeoPost. Na jeho místo a zároveň pozici regionálního ředitele DPDgroup pro region CEE nastupuje Miloš Malaník, který má bohaté zkušenosti s řízením několika logistických společností od roku 1997.

Channeltrends letní speciál

Ondřej Vaňha, který dosud zastával pozici obchodního a marketingového ředitele, nastupuje na místo výkonného ředitele české pobočky DPD. V minulosti pracoval na obdobné pozici v obchodním oddělení v jiných logistických a telekomunikačních firmách. V DPD byl zodpovědný za obchodní oddělení, marketing a zákaznický servis.

Zdroj: DPD

Čtěte dále

Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem