Lidé: Monika Luberová je finanční ředitelkou Okin Group

6. 5. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Dosud působila na pozici finanční ředitelsky značky Okin BPO. Nyní bude mít na starost finanční řízení celé skupiny.

Novou finanční ředitelkou skupiny Okin Group, která zastřešuje značky Okin BPO a Okin Facility, se k 1. 5. 2014 stala Monika Luberová (38).

Ve funkci bude odpovědná za strategické finanční řízení skupiny a za řízení podpůrných služeb v odborech financí, práva, centrálního nákupu, lidských zdrojů, autoprovozu a IMS.

Pevně věřím, že na této pozici budu moci plně využít doposud získané zkušenosti z oblasti finančního řízení z České republiky i zahraničí a pracovat na dalším rozvoji služeb poskytovaných skupinou Okin. Mým cílem je efektivně optimalizovat náklady, zlepšit řízení cash flow a přispět tak k ekonomické a finanční stabilitě firmy,“ uvedla Monika Luberová ke svému jmenování.

Monika Luberová naposledy působila jako finanční ředitelka značky Okin BPO v Ostravě. Předchozí zkušenosti s finančním řízením získala jako CFO společnosti DHL Express v Budapešti.

WT100_25

Monika Luberová získala titul MBA na Nottingham Trent University v Brně a titul Ing. na Slezské univerzitě v Opavě. S partnerem vychovává tři děti.

Zdroj: Okin Group

Čtěte dále

Editorial: Vychází nový Channeltrends aneb lidský přístup v digitální době
Editorial: Vychází nový Channeltrends aneb lidský přístup v digitální době
Obrazem: Slunce, mlha a novinky s Asbis CZ v Janských Lázních
Obrazem: Slunce, mlha a novinky s Asbis CZ v Janských Lázních
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Roman Ochodek (Optoma): Lidský přístup je zásadní i v digitální době
Roman Ochodek (Optoma): Lidský přístup je zásadní i v digitální době