Lidé: Monika Luberová je finanční ředitelkou Okin Group

6. 5. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Dosud působila na pozici finanční ředitelsky značky Okin BPO. Nyní bude mít na starost finanční řízení celé skupiny.

Novou finanční ředitelkou skupiny Okin Group, která zastřešuje značky Okin BPO a Okin Facility, se k 1. 5. 2014 stala Monika Luberová (38).

Ve funkci bude odpovědná za strategické finanční řízení skupiny a za řízení podpůrných služeb v odborech financí, práva, centrálního nákupu, lidských zdrojů, autoprovozu a IMS.

Pevně věřím, že na této pozici budu moci plně využít doposud získané zkušenosti z oblasti finančního řízení z České republiky i zahraničí a pracovat na dalším rozvoji služeb poskytovaných skupinou Okin. Mým cílem je efektivně optimalizovat náklady, zlepšit řízení cash flow a přispět tak k ekonomické a finanční stabilitě firmy,“ uvedla Monika Luberová ke svému jmenování.

Monika Luberová naposledy působila jako finanční ředitelka značky Okin BPO v Ostravě. Předchozí zkušenosti s finančním řízením získala jako CFO společnosti DHL Express v Budapešti.

Channeltrends letní speciál

Monika Luberová získala titul MBA na Nottingham Trent University v Brně a titul Ing. na Slezské univerzitě v Opavě. S partnerem vychovává tři děti.

Zdroj: Okin Group

Čtěte dále

Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen