Lidé: Ondřej Třetina je šéfem marketingu Asusu v ČR a SR

9. 4. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Asus
Druhou personální změnou je rozšíření působnosti Stanislava Tošnera na PR aktivity celého portfolia společnosti.

Společnost Asus oznámila jmenování Ondřeje Třetiny (33, na fotografii vlevo) svým marketingovým manažerem pro Českou republiku a Slovensko. Nově bude zodpovídat za vedení marketingových a PR kampaní celého portfolia značky Asus v obou zemích.

Ondřej Třetina je absolventem Fakulty mezinárodních vztahů na Vysoké škole ekonomické v Praze. V roce 2007, ještě během studií, začal pracovat v Asusu. Vystřídal zde různé pozice v oblasti marketingu. V posledních dvou letech byl šéfem marketingu komponentové divize.

Rád bych více využil potenciál méně tradičních forem propagace, které jsme dosud jako konzervativní asijská společnost v Česku a na Slovensku při marketingových kampaních tolik nevyužívali. Jednotlivé kampaně chceme zároveň více propojit a stavět i na zkušenostech kolegů v zahraničí,“ poodhalil Třetina své plány.

Další staronovou posilou marketingového týmu společnosti Asus je Stanislav Tošner (27), který třetím rokem působí na pozici PR Specialist. Jeho pracovní náplň se nově rozšíří na PR kampaně kompletního portfolia značky a také na komunikaci s PR a digitálními agenturami na českém a částečně i slovenském trhu.

Channeltrends letní speciál

Tošner měl do dubna roku 2015 na starost PR systémové divize (notebooky, tablety, telefony) v České republice. Podobně jako Ondřej Třetina je absolventem Fakulty mezinárodních vztahů na Vysoké škole ekonomické v Praze.

Zdroj: Asus

Čtěte dále

Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury