Lidé: Ondřej Třetina je šéfem marketingu Asusu v ČR a SR

9. 4. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Asus
Druhou personální změnou je rozšíření působnosti Stanislava Tošnera na PR aktivity celého portfolia společnosti.

Společnost Asus oznámila jmenování Ondřeje Třetiny (33, na fotografii vlevo) svým marketingovým manažerem pro Českou republiku a Slovensko. Nově bude zodpovídat za vedení marketingových a PR kampaní celého portfolia značky Asus v obou zemích.

Ondřej Třetina je absolventem Fakulty mezinárodních vztahů na Vysoké škole ekonomické v Praze. V roce 2007, ještě během studií, začal pracovat v Asusu. Vystřídal zde různé pozice v oblasti marketingu. V posledních dvou letech byl šéfem marketingu komponentové divize.

Rád bych více využil potenciál méně tradičních forem propagace, které jsme dosud jako konzervativní asijská společnost v Česku a na Slovensku při marketingových kampaních tolik nevyužívali. Jednotlivé kampaně chceme zároveň více propojit a stavět i na zkušenostech kolegů v zahraničí,“ poodhalil Třetina své plány.

Další staronovou posilou marketingového týmu společnosti Asus je Stanislav Tošner (27), který třetím rokem působí na pozici PR Specialist. Jeho pracovní náplň se nově rozšíří na PR kampaně kompletního portfolia značky a také na komunikaci s PR a digitálními agenturami na českém a částečně i slovenském trhu.

Cyber25 Early

Tošner měl do dubna roku 2015 na starost PR systémové divize (notebooky, tablety, telefony) v České republice. Podobně jako Ondřej Třetina je absolventem Fakulty mezinárodních vztahů na Vysoké škole ekonomické v Praze.

Zdroj: Asus

Čtěte dále

Algotech znovu na nákupech, vstupuje do firmy Expinit
Algotech znovu na nákupech, vstupuje do firmy Expinit
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
René Pospíšil (IS4 security): Úspěšná dekáda Bitdefenderu
René Pospíšil (IS4 security): Úspěšná dekáda Bitdefenderu
Budoucnost SOC center stojí na AI, bez lidského ověřování se ale neobejdou
Budoucnost SOC center stojí na AI, bez lidského ověřování se ale neobejdou
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci