Lidé: Pavel Štěpán obchodním ředitelem Xeroxu

26. 1. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Společnost Xerox jmenovala Pavla Štěpána na pozici obchodního ředitele pro strategické zákazníky v České i Slovenské republice.

Pavel Štěpán, obchodní ředitel společnosti Xerox v ČR a SRPavel Štěpán (35) bude mít na pozici obchodního ředitele ve společnosti Xerox na starost zejména přímý prodej a korporátní klientelu, ale i systémové integrátory.

Hlavním záměrem je, aby byl Xerox vnímán jako první volba u zákazníků, kteří chtějí mít kvalitního poskytovatele v oblasti správy a digitalizace dokumentů, tiskového prostředí, integrovaného řízení dokumentů, elektronické archivace a plného outsourcingu podnikových procesů,“ uvedl Pavel Štěpán v tiskovém oznámení.

Do Xeroxu Pavel Štěpán přichází z GTS CE, kde pracoval na jako ředitel globálních zakázek pro region střední Evropy. Na pozici byl zodpovědný za mezinárodní firemní klientelu.

Cyber25

Pavel Štěpán získal titul na technické fakultě České zemědělské univerzity v Praze a dále absolvoval roční stáž na Ohio State University v USA. Mezi jeho záliby patří florbal, fotbal, auto-moto a cestování.

Xerox momentálně spolupracuje s přibližně dvěma desítkami systémových integrátorů v České a Slovenské republice.

Zdroj: Xerox, ChannelWorld

Čtěte dále

Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků