Lidé: Pavel Štěpán obchodním ředitelem Xeroxu

26. 1. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Společnost Xerox jmenovala Pavla Štěpána na pozici obchodního ředitele pro strategické zákazníky v České i Slovenské republice.

Pavel Štěpán, obchodní ředitel společnosti Xerox v ČR a SRPavel Štěpán (35) bude mít na pozici obchodního ředitele ve společnosti Xerox na starost zejména přímý prodej a korporátní klientelu, ale i systémové integrátory.

Hlavním záměrem je, aby byl Xerox vnímán jako první volba u zákazníků, kteří chtějí mít kvalitního poskytovatele v oblasti správy a digitalizace dokumentů, tiskového prostředí, integrovaného řízení dokumentů, elektronické archivace a plného outsourcingu podnikových procesů,“ uvedl Pavel Štěpán v tiskovém oznámení.

Do Xeroxu Pavel Štěpán přichází z GTS CE, kde pracoval na jako ředitel globálních zakázek pro region střední Evropy. Na pozici byl zodpovědný za mezinárodní firemní klientelu.

Pavel Štěpán získal titul na technické fakultě České zemědělské univerzity v Praze a dále absolvoval roční stáž na Ohio State University v USA. Mezi jeho záliby patří florbal, fotbal, auto-moto a cestování.

Xerox momentálně spolupracuje s přibližně dvěma desítkami systémových integrátorů v České a Slovenské republice.

Zdroj: Xerox, ChannelWorld

Čtěte dále

Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu