Lidé: Pavel Zmitko řídí prodej interních disků WD, Martin Káňa vede jejich marketing

3. 4. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: LinkedIn
Tým Western Digital pro interní disky má nové šéfy prodeje a marketingu. Důvodem je zvýšení efektivity spolupráce obou složek.

Společnost WD oznámila dvě personální změny v manažerském týmu, přičemž se obě týkají segmentu interních disků. Novým sales managerem pro tyto produkty se stal Pavel Zmitko (na fotografii), který na pozici nahradil Jiřího Olejníka, jenž se v rámci společnosti přesouvá na jinou pozici.

Zmitko bude zodpovědný za prodej interních disků na českém i slovenském trhu. Ve WD již 7 let, na česko-slovenském IT trhu se pohybuje již dvě desetiletí.

V souvislosti s touto změnou došlo i výměně na postu šéfa marketingové podpory interních disků. Tím se stal Martin Káňa. Důvodem této změny je podle WD snaha dosažení efektivnější spolupráce prodejních a marketingových manažerů.

V týmu manažerů pro externí disky k žádným změnám nedochází.

Zdroj: WD

Čtěte dále

Bezprecedentní spojení. Nvidia kupuje kus Intelu, chystají společné procesory
Bezprecedentní spojení. Nvidia kupuje kus Intelu, chystají společné procesory
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %