Lidé: Pavel Zmitko řídí prodej interních disků WD, Martin Káňa vede jejich marketing

3. 4. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: LinkedIn
Tým Western Digital pro interní disky má nové šéfy prodeje a marketingu. Důvodem je zvýšení efektivity spolupráce obou složek.

Společnost WD oznámila dvě personální změny v manažerském týmu, přičemž se obě týkají segmentu interních disků. Novým sales managerem pro tyto produkty se stal Pavel Zmitko (na fotografii), který na pozici nahradil Jiřího Olejníka, jenž se v rámci společnosti přesouvá na jinou pozici.

Zmitko bude zodpovědný za prodej interních disků na českém i slovenském trhu. Ve WD již 7 let, na česko-slovenském IT trhu se pohybuje již dvě desetiletí.

V souvislosti s touto změnou došlo i výměně na postu šéfa marketingové podpory interních disků. Tím se stal Martin Káňa. Důvodem této změny je podle WD snaha dosažení efektivnější spolupráce prodejních a marketingových manažerů.

V týmu manažerů pro externí disky k žádným změnám nedochází.

Zdroj: WD

Čtěte dále

Úprava dat v tabulkách TOP 100 ICT společností 2025
Úprava dat v tabulkách TOP 100 ICT společností 2025
Sophos spouští program MSP Elevate pro poskytovatele řízených služeb
Sophos spouští program MSP Elevate pro poskytovatele řízených služeb
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
Své finance můžete řídit kompletně z mobilního telefonu. Jak na to?
Své finance můžete řídit kompletně z mobilního telefonu. Jak na to?
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Významnou část Česka ochromil výpadek elektřiny, odhaluje zranitelnost systému v letních měsících
Významnou část Česka ochromil výpadek elektřiny, odhaluje zranitelnost systému v letních měsících