Lidé: Petr Chaloupka marketingovým manažerem Autodesku v Tech Datě

18. 11. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Tech Data Distribution, jeden z největších tuzemských distributorů, posiluje svůj marketingový tým. Novým marketingovým manažerem pro produkty Autodesk se stal Petr Chaloupka. Jaké jsou jeho plány v prodejním kanálu?

Petr Chaloupka - nový marketingový manažer Autodesk v Tech Data DistributionPetr Chaloupka (40) absolvoval České vysoké učení technické v Praze a do společnosti Tech Data si přináší dlouholeté zkušenosti z oboru prodeje softwaru. Před nástupem do nové pozice působil ve společnosti Siemens PLM Software, kde zastával pozici SW Application Engineer a později Sales Manager.

Jeho hlavním úkolem v nové pozici má být podpora všech marketingových aktivit spojených s produkty Autodesku. Od určování marketingové strategie pro jednotlivé produkty, přes komunikaci marketingových aktivit s Autodeskem až po realizaci akcí pro marketingovou podporu prodejců. Cíl si Petr Chaloupka stanovil v nové pozici prostý potřeby dalšího vysvětlování – pomoci k dalšímu růstu společnosti.

Cyber25

Toho chce Petr Chaloupka dosáhnout i pomocí nové marketingové strategie, ta ale nepřijde okamžitě. „Zatím se seznamuji se stávající strategií, takže je zatím předčasné o nové strategii mluvit. Blíží se nový finanční rok Tech Data Distribution a v rámci plánování se určitě budeme uvnitř firmy o strategii bavit. Já osobně věřím v této těžké době v přímý marketing a rád bych také využil všechny možnosti, které nabízí bouřlivý vývoj on-line marketingu,“ uvedl pro Channelworld Petr Chaloupka.

Dále také doplnil, že Autodesk má v současnosti zajímavý program pro marketingovou podporu partnerů nazvaný Sales Development Fund. Ten motivuje partnery více investovat do marketingu a pomáhá jim naplánovat společně s distributorem marketingové aktivity. Tech Data je výhradím distributorem Autodesku pro ČR i SR.

Čtěte dále

Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky