Lidé: Petr Matoušek se stal marketingovým ředitelem Mall.cz

25. 4. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Jeden z hlavních českých e-tailerů Mall.cz relativně krátce změnil obsazení pozice marketingového ředitele.

O změně na postu marketingového ředitele společnosti Mall.cz, který nově zastává Petr Matoušek, informoval server Lupa.cz. Podle veřejných informací v profilu na LinkedIn doposud Petr Matoušek drží pozici partnera ve společnost Performio.

Dříve pracoval jako group product&marketing manager v Centrum Holdings nebo ředitel onlinu v Ringieru.

Předtím na pozici působil pouhé dva měsíce Filip Kahoun, který jako dřívější zástupce nahradil odcházejícího marketingového ředitele Petra Krále.

Tuto změnu Lupě potvrdila i mluvčí Mallu Michaela Gregorová: „Filip Kahoun funkci opustil po vzájemné dohodě, ve firmě už nepracuje.

Zdroj: Lupa.cz, LinkedIn, Médiář.cz

Čtěte dále

Pavla Frindtová řídí HR ve společnosti Schneider Electric
Pavla Frindtová řídí HR ve společnosti Schneider Electric
Energie v pohybu: První společná akce ALSO a Huawei spojila technologie, udržitelnost a pohyb
Energie v pohybu: První společná akce ALSO a Huawei spojila technologie, udržitelnost a pohyb
SoftwareOne úspěšně dokončil akvizici společnosti Crayon
SoftwareOne úspěšně dokončil akvizici společnosti Crayon
Algotech znovu na nákupech, vstupuje do firmy Expinit
Algotech znovu na nákupech, vstupuje do firmy Expinit
Budoucnost SOC center stojí na AI, bez lidského ověřování se ale neobejdou
Budoucnost SOC center stojí na AI, bez lidského ověřování se ale neobejdou
René Pospíšil (IS4 security): Úspěšná dekáda Bitdefenderu
René Pospíšil (IS4 security): Úspěšná dekáda Bitdefenderu