Lidé: Roman Hilšer je nový marketing specialist u společnosti Lenovo

1. 10. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – everythingposs
Ilustrační obrázek
Lenovo posílilo svůj marketingový tým.

Společnost Lenovo oznámila změny ve svém marketingovém týmu. Na pozici Marketing Specialist nastupuje Roman Hilšer, který bude zodpovědný za zajištění marketingových aktivit společnosti v České republice. Na pozici nahrazuje Lucii Orlovskou, která v září povýšila na pozici marketingové manažerky.

Roman Hilšer bude mít na starosti zajištění marketingu značky a produktů, plánování a koordinaci kampaní včetně přípravy a realizace promoakcí. Před nástupem do společnosti Lenovo získal zkušenosti z oblasti marketingu ve společnosti Young & Rubicam Prague, kde vedl zakázky v rámci kampaní a BTL aktivit společnosti Vodafone Czech Republic.

Roman Hilšer vystudoval Obchodně podnikatelskou fakultu v Karviné na Slezské univerzitě v Opavě. Mezi jeho koníčky patří především cestování a sport.

Zdroj: Lenovo, ChannelWorld