Lidé: Soňa Uhrová nastoupila jako brand communication specialist do Sony

27. 1. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Sony
Společnost Sony představuje novou posilu na pozici brand communication specialist pro český i slovenský trh.

Soňa Uhrová je v Sony zodpovědná za komunikaci značky, marketingové aktivity, PR a prezentaci na sociálních sítích. Nastoupila na pozici Ivany Katančíkvé.

Do Sony přišla z české pobočky společnosti Huawei, kde byla zodpovědná za marketingové aktivity a uvedení nových produktů na český trh.

V uplynulých letech se specializovala především na problematiku consumer segmentu a telekomunikací, jako PR manager se starala o klienty Nokia, Sony Czech, Epson Europe, Hewlett-Packard či T-Mobile.

Soňa Uhrová je absolventkou Univerzity Palackého v Olomouci, plynule hovoří anglicky a německy, ve volném čase ráda čte, cestuje a dlouhodobě se věnuje výtvarnému umění.  

Zdroj: Sony, ChannelWorld

Čtěte dále

Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci