Lidé: Sylvie Šnajberková je personální ředitelkou WBI Systems

4. 5. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Na pozici personální ředitelky WBI Systems, dodavatele podnikových IT řešení založených na produktech Microsoftu, nastoupila Sylvie Šnajberková. Odkud si přináší zkušennosti?

Sylvie Šnajberková, personální ředitelka WBI Systems, se ve volném čase věnuje jízdě na koni, běhu, lyžování, MTB cyklistice a potápění. Chová japonské koi kapry a ráda čte. Do své funkce přišla Sylvie Šnajberková (39) ze společnosti AutoCont CZ, kde posledních devět let zastávala pozici personální ředitelky a předtím manažerky lidských zdrojů. Spolupracovala na založení společnosti AutoCont OnLine, která realizovala projekt „Internet do škol“. Působila také jako externí konzultant v oblasti řízení lidských zdrojů, personalistiky, náboru nových zaměstnanců a zavádění personálních procesů u řady tuzemských a mezinárodních firem. V loňském roce se podílela na restrukturalizaci firmy Altron.

Sylvie Šnajberková vystudovala Filosofickou fakultu Univerzity Karlovy a během kariéry absolvovala řadu kurzů a tréninkových programů v mnoha oblastech, včetně managementu, komunikace a headhuntingu. Domluví se anglicky, německy a rusky.

Více informací o společnosti získáte na strákách WBI Systems.

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen