Lidé: Vladimír Varzaly country sales managerem Lenovo Slovensko

28. 2. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Společnost Lenovo jmenovala Vladimíra Varzalyho na pozici country sales managera pro Slovensko. Jak se změnily jeho odpovědnosti za řízení prodejních kanálů?

 Vladimír Varzaly, country sales manager Lenovo SlovenskoVladimír Varzaly bude mít na nové pozici na starost vedení prodejního týmu, řízení spolupráce s distribučními kanály a zastřešení marketingových aktivit společnosti Lenovo na Slovensku. Kromě toho bude zodpovědný také za řízení aktivit v oblasti malých a středních firem (SMB).

Před postupem do nové pozice Varzaly působil jako channel sales manager. Staral se o řízení spolupráce s distributory pro celé produktové portfolio společnosti na Slovensku. Od loňského roku byl zodpovědný také za produktový mix, cenovou politiku a budování partnerské sítě prodávající produkty do SMB.

Před nástupem do Lenova pracoval jako sales representative ve společnosti K+K, kde byl zodpovědný za firemní klientelu.

Vladimír Varzaly absolvoval Technickou univerzitu v Košících, kde vystudoval kybernetiku a řídící techniku. Sídlí v Bratislavě a ve volném čase se rád věnuje rodině, přátelům a sportu.

Zdroj: Lenovo
Foto: ITnews.sk

Čtěte dále

Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků