Logitech uvedl bezdrátovou klávesnici s touchpadem do obýváku

12. 4. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Logitech
Zařízení je určeno k ovládání počítače propojeného s televizí. Nabízí bezdrátový dosah až 10 metrů, integrovaný touchpad, podsvícení a dobíjecí baterie.
  • Výrobce: Logitech
  • Distributoři ČR: ABC Data, AT Computers, eD' system Czech, SWS
  • Distributoři SR: Agem SK, eD' system Slovakia, SWS Distribution
  • Cena: 2 769 Kč
  • Více informací: www.logitech.com

Společnost Logitech představila podsvícenou klávesnici pro obývací pokoje s celým názvem Logitech Illuminated Living-Room Keyboard K830, jejímž účelem je zpříjemnit ovládání počítače propojeného s televizorem. U klávesnice je možné dobíjet baterie, má podsvícená tlačítka, integrovaný touchpad a disponuje technologií pro bezdrátové připojení.

Klávesnice automaticky tlumí nebo zvyšuje jas podsvícení tlačítek v závislosti na množství světla v místnosti. Když uživatel začne psát, tlačítka se podsvítí, a když přestane, podsvícení se po pěti sekundách vypne, aby se šetřila baterie.

Dosah bezdrátového spojení v pásmu 2,4 GHz je až 10 metrů, za pomoci miniaturního přijímače Unifying. Zařízení díky touchpadu nahradí i myš. Boky klávesnice jsou zaoblené pro snadnější uchopení a její tenký design ji umožňuje ukládat ve svislé poloze.

Zdroj: Logitech

Čtěte dále

Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen