Lucie Dvořáková vede oddělení zákaznické podpory v Esetu

19. 10. 2020
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Eset
Nová manažerka zákaznické podpory se plánuje věnovat zkvalitňování péče o zákazníka i podpoře svého týmu. Do Esetu přichází ze společnosti Wordline.

Společnost Eset oznámila, že vedení zákaznické podpory její české pobočky přebrala Lucie Dvořáková. Jako manažerka se chce v nové pozici především soustředit na podporu svého týmu, aby mohl odvádět svou práci co nejlépe.

V oblasti zákaznické podpory mám dva cíle. Na prvním místě je zákazník, a proto je mým záměrem poskytnout kvalitní péči o něj tak, aby měl jistotu, že kdykoliv se na nás obrátí, bude spokojený, popisuje své ambice Dvořáková.

Druhým cílem je péče o lidi uvnitř týmu. Protože spokojený tým lidí se stává i týmem výkonnějším a na lidech může firma stavět,“ upřesňuje.

Dvořáková přináší zkušenosti z pozice onboarding managerky nadnárodní společnosti Worldline. Předtím působila šest let v Komerční bance.Je absolventkou oboru Sociální práce na Univerzitě Karlově.

Zdroj: Eset

Čtěte dále

Úprava dat v tabulkách TOP 100 ICT společností 2025
Úprava dat v tabulkách TOP 100 ICT společností 2025
Sophos spouští program MSP Elevate pro poskytovatele řízených služeb
Sophos spouští program MSP Elevate pro poskytovatele řízených služeb
Live streaming sportů trhá rekordy, mění pravidla hry v internetovém provozu
Live streaming sportů trhá rekordy, mění pravidla hry v internetovém provozu
Workforce Experience Platform od HP přichází do Česka a na Slovensko
Workforce Experience Platform od HP přichází do Česka a na Slovensko
Lukáš Konečný se staví do čela Y Soft Ventures, střídá Miloše Sochora
Lukáš Konečný se staví do čela Y Soft Ventures, střídá Miloše Sochora
Významnou část Česka ochromil výpadek elektřiny, odhaluje zranitelnost systému v letních měsících
Významnou část Česka ochromil výpadek elektřiny, odhaluje zranitelnost systému v letních měsících