Lucie Dvořáková vede oddělení zákaznické podpory v Esetu

19. 10. 2020
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Eset
Nová manažerka zákaznické podpory se plánuje věnovat zkvalitňování péče o zákazníka i podpoře svého týmu. Do Esetu přichází ze společnosti Wordline.

Společnost Eset oznámila, že vedení zákaznické podpory její české pobočky přebrala Lucie Dvořáková. Jako manažerka se chce v nové pozici především soustředit na podporu svého týmu, aby mohl odvádět svou práci co nejlépe.

V oblasti zákaznické podpory mám dva cíle. Na prvním místě je zákazník, a proto je mým záměrem poskytnout kvalitní péči o něj tak, aby měl jistotu, že kdykoliv se na nás obrátí, bude spokojený, popisuje své ambice Dvořáková.

Druhým cílem je péče o lidi uvnitř týmu. Protože spokojený tým lidí se stává i týmem výkonnějším a na lidech může firma stavět,“ upřesňuje.

Dvořáková přináší zkušenosti z pozice onboarding managerky nadnárodní společnosti Worldline. Předtím působila šest let v Komerční bance.Je absolventkou oboru Sociální práce na Univerzitě Karlově.

Zdroj: Eset

Čtěte dále

Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu