Lukáš Martinák posiluje marketingový tým Lenova

8. 6. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Lenovo
Nový marketing specialist v týmu české pobočky společnosti Lenovo bude mít na starost propagaci značky a jejích produktů ve spolupráci s partnery a dodaveteli. Zkušenosti si přináší ze společností Fitness Innovations a Mindshare.

Společnost Lenovo představila novou tvář ve svém marketingovém týmu. Lukáš Martinák (28) nastoupil na pozici marketing specialist a v týmu společnosti nahradil Alenu Týfovou. Jeho úkolem bude propagace produktů a značky Lenovo a zajištění marketingových aktivit ve spolupráci s obchodními partnery a dodavateli.

Před nástupem do Lenova působil Lukáš Martinák ve firmě Fitness Innovations jako projektový manažer zodpovědný za nové projekty a souvisejíc marketingové aktivity. Zkušenosti v marketingovém oboru získal také v agentuře Mindshare, kde pracoval jako client leadership executive.

Martinák vystudoval Českou zemědělskou univerzitu v Praze, obor Podnikání a administrativa. Mezi jeho koníčky patří zejména jízda na inline bruslích, street workout, cestování, dobré jídlo a elektronika.

Zdroj: Lenovo

Čtěte dále

Bezprecedentní spojení. Nvidia kupuje kus Intelu, chystají společné procesory
Bezprecedentní spojení. Nvidia kupuje kus Intelu, chystají společné procesory
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %