Mall.cz představil chatbota jménem EVA, zatím umí poradit s kávovary

9. 8. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © agsandrew - Fotolia.com
Virtuální asistentka pro platformu Facebook Messenger je vybavena schopností strojového učení. Zatím sice umí pouze několik úkonů, ale díky postupnému zlepšování má nakonec obsáhnout kompletní sortiment zboží a služeb.

Společnost Mall.cz oznámila spuštění chatbota jménem EVA (Elektronický Virtuální Asistent) pro platformu Facebook Messenger. EVA zatím umí zákazníkům pomoci s výběrem kávovaru, odpoví na nejčastější dotazy a usnadní reklamaci zboží.

Vývoj chatbota trval přes tři měsíce a zahrnoval navržení architektury, projektování, i prvotní textace. EVA je koncipována na bázi tzv. mission-learningu, má tedy schopnost se samostatně vyvíjet a bude neustále inovována.

Mall.cz plánuje, že by EVA měla v budoucnu obsáhnout celý sortiment v portfoliu e-shopu a rovněž nabízet zákazníkům vhodné doplňkové služby, jako jsou například možnosti expresního doručení nebo instalace spotřebiče.

Novinku jsme samozřejmě vyzkoušeli. EVA zatím působí jako referenční betaverze, jíž ostatně je, velká část komunikace probíhá formou klikání na nabízené odpovědi a textová komunikace zní poněkud šroubovaně.

Pokud se však EVA bude díky strojovému učení zlepšovat s každým dialogem, rozhodně se z ní může vyklubat něco zajímavého. Ostatně, posuďte sami.

Zdroj: Mall.cz, ChannelWorld

Čtěte dále

Live streaming sportů trhá rekordy, mění pravidla hry v internetovém provozu
Live streaming sportů trhá rekordy, mění pravidla hry v internetovém provozu
Sophos spouští program MSP Elevate pro poskytovatele řízených služeb
Sophos spouští program MSP Elevate pro poskytovatele řízených služeb
Úprava dat v tabulkách TOP 100 ICT společností 2025
Úprava dat v tabulkách TOP 100 ICT společností 2025
Lukáš Konečný se staví do čela Y Soft Ventures, střídá Miloše Sochora
Lukáš Konečný se staví do čela Y Soft Ventures, střídá Miloše Sochora
Workforce Experience Platform od HP přichází do Česka a na Slovensko
Workforce Experience Platform od HP přichází do Česka a na Slovensko
Do tří let převezme většinu kontaktu se zákazníky agentní umělá inteligence
Do tří let převezme většinu kontaktu se zákazníky agentní umělá inteligence