Mall Pay mění logo, nově odkazuje na bezkontaktní placení

30. 7. 2021
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Mall Pay
Stylizovanou platební kartu ve vizuální identitě nahrazuje symbol NFC pro bezkontaktní placení, odklon od společné identity Mall Group podle fintechu podtrhuje otevřenost vůči celé české e-commerce scéně.

Fintech Mall Pay oznámil, že mění svou vizuální identitu. Nová značka přichází po třech letech od startu Mall Pay a symbolicky podtrhává změny, kterými služba prochází.

Mezi ně patří představení chytrých kreditek, možnost generování virtuálních karet, rozšíření partnerských e-shopů na více než 7 000 nebo vstup na trh s chytrým pojištěním v e-shopech.

I proto Mall Pay podle vlastních slov v logu opouští někdejší siluetu platební karty a spojuje se s jiným symbolem – značkou pro NFC platby.

Chceme jasně deklarovat, že jsme digitálním inovátorem ve světě financí. I s novým logem chceme zákazníkům přinášet ta nejchytřejší řešení,” uvedl Adam Kolesa, šéf Mall Pay.

Velký krok k samostatnosti

Mall Pay vyzdvihuje, že nová vizuální identita je pro fintech jedním z kroků k větší samostatnosti. Zatímco v minulosti se značka graficky hlásila ke skupině Mall Group, nové logo se vydává vlastní cestou a představuje zcela samostatnou vizuální identitu.

Za redesignem stojí česko-dánské designové studio Blackfish, se kterým Mall Pay spolupracuje na úpravách vizuální komunikace od loňského roku.

Změna loga bude probíhat postupně – po digitálních kanálech dojde k jeho aktualizaci v aplikaci a velice brzy by se mělo objevit i na nových kartách.

Zdroj: Mall Pay

Čtěte dále

Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu