Mall Pay mění logo, nově odkazuje na bezkontaktní placení

30. 7. 2021
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Mall Pay
Stylizovanou platební kartu ve vizuální identitě nahrazuje symbol NFC pro bezkontaktní placení, odklon od společné identity Mall Group podle fintechu podtrhuje otevřenost vůči celé české e-commerce scéně.

Fintech Mall Pay oznámil, že mění svou vizuální identitu. Nová značka přichází po třech letech od startu Mall Pay a symbolicky podtrhává změny, kterými služba prochází.

Mezi ně patří představení chytrých kreditek, možnost generování virtuálních karet, rozšíření partnerských e-shopů na více než 7 000 nebo vstup na trh s chytrým pojištěním v e-shopech.

I proto Mall Pay podle vlastních slov v logu opouští někdejší siluetu platební karty a spojuje se s jiným symbolem – značkou pro NFC platby.

Chceme jasně deklarovat, že jsme digitálním inovátorem ve světě financí. I s novým logem chceme zákazníkům přinášet ta nejchytřejší řešení,” uvedl Adam Kolesa, šéf Mall Pay.

Velký krok k samostatnosti

Mall Pay vyzdvihuje, že nová vizuální identita je pro fintech jedním z kroků k větší samostatnosti. Zatímco v minulosti se značka graficky hlásila ke skupině Mall Group, nové logo se vydává vlastní cestou a představuje zcela samostatnou vizuální identitu.

Za redesignem stojí česko-dánské designové studio Blackfish, se kterým Mall Pay spolupracuje na úpravách vizuální komunikace od loňského roku.

Cyber25

Změna loga bude probíhat postupně – po digitálních kanálech dojde k jeho aktualizaci v aplikaci a velice brzy by se mělo objevit i na nových kartách.

Zdroj: Mall Pay

Čtěte dále

Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen