Mall Pay mění logo, nově odkazuje na bezkontaktní placení

30. 7. 2021
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Mall Pay
Stylizovanou platební kartu ve vizuální identitě nahrazuje symbol NFC pro bezkontaktní placení, odklon od společné identity Mall Group podle fintechu podtrhuje otevřenost vůči celé české e-commerce scéně.

Fintech Mall Pay oznámil, že mění svou vizuální identitu. Nová značka přichází po třech letech od startu Mall Pay a symbolicky podtrhává změny, kterými služba prochází.

Mezi ně patří představení chytrých kreditek, možnost generování virtuálních karet, rozšíření partnerských e-shopů na více než 7 000 nebo vstup na trh s chytrým pojištěním v e-shopech.

I proto Mall Pay podle vlastních slov v logu opouští někdejší siluetu platební karty a spojuje se s jiným symbolem – značkou pro NFC platby.

Chceme jasně deklarovat, že jsme digitálním inovátorem ve světě financí. I s novým logem chceme zákazníkům přinášet ta nejchytřejší řešení,” uvedl Adam Kolesa, šéf Mall Pay.

Velký krok k samostatnosti

Mall Pay vyzdvihuje, že nová vizuální identita je pro fintech jedním z kroků k větší samostatnosti. Zatímco v minulosti se značka graficky hlásila ke skupině Mall Group, nové logo se vydává vlastní cestou a představuje zcela samostatnou vizuální identitu.

Za redesignem stojí česko-dánské designové studio Blackfish, se kterým Mall Pay spolupracuje na úpravách vizuální komunikace od loňského roku.

Channeltrends Awards

Změna loga bude probíhat postupně – po digitálních kanálech dojde k jeho aktualizaci v aplikaci a velice brzy by se mělo objevit i na nových kartách.

Zdroj: Mall Pay

Čtěte dále

AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny