Mall Pay očekává rekordní sezonu, za půl roku zdvojnásobil počet zapojených partnerů

21. 10. 2020
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: (c) Jakub Jirsák - Fotolia.com
Koronavirová krize má potenciál do online prostředí přivést nové cílové skupiny, které by za normálních okolností upřednostnily kamenné obchody. To dle Mallu nahrává zájmu o odloženou platbu.

Služba Mall Pay odhaduje, že letošní vánoční sezona se díky koronaviru ponese v duchu výrazných změn v platebních metodách, které budou online hráči preferovat. Situace bude podle Mallu nahrávat zejména odložené platbě.

Mall Pay proto očekává až třetinový růst zájmu. Ten se ostatně podle Mallu projevuje už nyní – jen za posledních 6 měsíců zdvojnásobil počet zapojených partnerů, kterých nyní nabízí přes sto.

Internetový obchod uvádí, že závěr roku a vánoční sezona tradičně generují asi třetinu obratu celé české e-commerce. Letos by však celkové obraty mohly vyhoupnout ještě výše nad očekávaných 62 miliard korun.

V krizi více lidí vyzkouší e-commerce

Opatření související s covidovou krizí navíc mají podle Mallu potenciál přivést do online prostředí nové cílové skupiny, které jsou jindy věrné spíše kamenným obchodům. Pro e-shopy však nebude jednoduché tuto příležitost využít.

Pro ohlídání vlastní cash-flow a bezpečnosti by e-shopy mohly začít opět preferovat platbu předem a omezovat dobírku, která je však pro většinu zákazníků stále nejdůležitější platební metodou.

Mall Pay proto očekává, že zájem o odloženou platbu meziročně vzroste o 40 % a do konce roku ji poprvé využijí desítky tisíc nových zákazníků. Služba v posledním půl roce více než zdvojnásobila počet zapojených e-shopů, další desítky se pak připravují na onboarding.

Zdroj: Mall Pay

Čtěte dále

Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu