Mall Pay před Vánoci prodlužuje dobu splatnosti, umožní zaplatit za zboží až v lednu

6. 11. 2019
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © nyul - Fotolia.com
Dárky zakoupené v listopadu a prosinci bude možné hromadně uhradit přes Mall Pay až v rozmezí od 10. do 20. 1. 2019. Zákazníky o tom bude informovat kampaň s názvem „Nakupte teď, plaťte až po Vánocích“.

Služba Mall Pay ze skupiny Mall Group, která zákazníkům e-shopů umožňuje odložit platbu za zboží, prodlouží před vánočními svátky všem zákazníkům dobu splatnosti. Dárky zakoupené v listopadu a prosinci tak bude možné zaplatit až v novém roce.

Konkrétně bude možné veškeré nakoupené zboží hromadně uhradit přes klientskou zónu Mall Pay až v rozmezí od 10. do 20. 1. 2020 v závislosti na tom, zda nákup proběhl v listopadu nebo prosinci 2019.

Mall Pay zdůrazňuje, že prodloužení doby platnosti je pro všechny zákazníky bezplatné, e-shopy dostanou peníze do tří dnů od objednávky. Zákazníky o tom bude informovat kampaň s výmluvným názvem „Nakupte teď, plaťte až po Vánocích“.

Mall Pay v předvánočním období zároveň vyzkouší nový komunitní přístup, který by se měl v budoucnu stát součástí celé služby. Do kampaně zapojí i další z partnerů, kteří zákazníkům využívajícím Mall Pay poskytnou benefity v podobě slev.

Zdroj: Mall Pay

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen