Mall Pay slaví rok na trhu, zaznamenal 500% nárůst počtu transakcí

12. 11. 2019
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: Mall Pay
Po roce fungování se Mall Pay dostal k 70 tisícům zákazníků, zhruba pětina z nich službu využívá pravidelně. Průměrná hodnota transakce je aktuálně 1 200 Kč.

Platební služba Mall Pay ze skupiny Mall Group slaví první rok na trhu. Společnost uvádí, že služba celkově oslovila více než 70 000 zákazníků a za posledních dvanáct měsíců narostla v počtu transakcí o 500 %.

Zároveň se jí podařilo dokončit vstup strategického partnera ČSOB a do budoucna se chystá představit například vlastní platební kartu. V příštím roce služba dle vyjádření Mallu cílí až na 100 000 aktivních zákazníků a stovku partnerů.

5 000 častých zákazníků

Historie Mall Pay sahá do roku 2014, kdy vznikla služba Kup Najisto, která jako jedna z prvních začala nabízet českým zákazníkům odloženou platbu. Po začlenění do skupiny Mall Group pak ke konečnému rebrandingu, obměně týmu i strategie a vznikl tak současný Mall Pay.

Asi pětina z 70 000 zákazníků služby nakupuje pravidelně, přes 5 000 z nich se pak dle společnosti řadí mezi časté zákazníky, kteří nakupují pomocí odložené platby několikrát za měsíc. Průměrná hodnota transakce je nyní 1 200 Kč.

Mall Pay v současné době čeká integrace do platební brány ČSOB nebo rozšíření doplňkových služeb. Samotná odložená platba se tak v rámci celé platební služby stane jedním z vícero benefitů.

Sestavujeme celý ekosystém partnerských benefitů, které budou moci zákazníci pravidelně využívající Mall Pay čerpat. Ať už se jedná o dopravu zdarma u jednotlivých e-shopů, výrazně delší dobu splatnosti nebo automatické slevy na nákupy,“ zmiňuje Adam Kolesa, šéf Mall Pay.

Odložená platba je podle Kolesy nejrychleji rostoucí platební metodou současné e-commerce. Do dvou let by podle něj mohlo pomocí odložené platby zajištěno kolem 5 % všech nákupů v české e-commerce.

Zdroj: Mall Pay

Čtěte dále

Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First