Mall Pay zaznamenal rekordní rok, zprostředkoval 130 000 plateb

18. 1. 2021
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: Mall Pay
Počet pravidelně nakupujících zákazníků poprvé přesáhl hranici 60 000 a počet B2B partnerů z řad e-shopů a online služeb se přiblížil 160. Tempo růstu si chce Mall Pay v příštím roce i díky celé řadě chystaných novinek uchovat.

Fintech Mall Pay uvádí, že rok 2020 pro něj byl v mnoha ohledech rekordní. I díky zisku licence na poskytování platebních služeb a uvedení nových produktů včetně platební karty se mu podařilo zprostředkovat platby v řádu stovek milionů korun a meziročně vyrůst na zhruba dvojnásobek.

Počet pravidelně nakupujících zákazníků podle společnosti poprvé přesáhl hranici 60 000, přičemž celkový počet uživatelů se přiblížil čtvrt milionu. Celkem Mall Pay loni zprostředkoval asi 130 000 plateb, tedy o 100 % více než v předchozím roce.

Průměrná výše nákupu s Mall Pay se pohybovala kolem 1 200 korun, přičemž i v roce 2020 byly nejaktivnějšími uživatelkami matky s malými dětmi. Oproti roku 2019 stoupl počet nákupů zboží denní potřeby a využívání odložené platby u online služeb.

Společnost odhaduje, že za nárůstem transakcí stojí především start nových skipovacích účtů, které Mall Pay představil v říjnu. Účty s vlastní skipovací platební kartou – tedy Plus a Komplet – aktivovala více než tisícovka nových klientů.

Zájem o skipovací karty se zatím blíží našim optimistickým odhadům. Karty jsme v průběhu posledních měsíců distribuovali v podstatě do celé republiky a naprostá většina z nich začala být okamžitě využívána,“ uvádí Adam Kolesa, CEO Mall Pay.

Plány pro další růst

Fintech dále uvádí, že dařilo se i spolupráci s partnery, tedy e-shopy, kde je Mall Pay integrován přímo do platební brány a lze jej využít i bez skipovací karty. Těch má Mall Pay momentálně zhruba 160 – tedy pětkrát více než před rokem.

Mall Pay v letošním roce plánuje celou řadu novinek a vylepšení. Ještě více by se měl zjednodušit onboarding při zřizování účtů, k fyzickým kartám přibudou i virtuální a zároveň se rozšíří nabídka letošním doplňkových služeb pro klienty.

Společnost představí i nové produkty, například investice propojené se skipovací kartou. Počet partnerských e-shopů by měl podle plánu přesáhnout tři stovky, u desítek partnerů je Mall Pay připraven zdarma aktivovat pojištění produktů nebo prodlouženou záruku.

Zdroj: Mall Pay

Čtěte dále

Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Zebra systems míří za oceán, prodej v Severní Americe povede Paul Trefonas
Zebra systems míří za oceán, prodej v Severní Americe povede Paul Trefonas
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First