Česká pobočka společnosti TD Synnex oznámila, že do nové role business unit managera pro Gaming & Peripherals ve střední a východní Evropě jmenovala Martina Zídka. Bude mít na starost strategii a rozvoj portfolia v oblasti Gaming & Peripherals napříč oběma hlavními distribučními kanály, které distributor využívá, tedy retailem a B2B.
Martin Zídek nastoupil do TD Synnex v roce 2021 na pozici product manager pro Microsoft Xbox a podílel se na budování této značky v Česku a na Slovensku. Věnoval se rozšiřování portfolia a péči o klíčové zákazníky.
Poté vedl tým Microsoft HW pro celý region CEE, v němž měl na starost realizaci obchodní strategie pro produkty značky Microsoft Xbox, Microsoft Surface a Microsoft Surface Hub ve čtyřech zemích.
„Mou ambicí je vybudovat silné zázemí pro retail, které doplní naši stávající B2B nabídku, a přivádět na trh značky, které dávají smysl – jak zkušeným hráčům, tak běžným uživatelům,“ říká Zídek. Ve svém týmu s mezinárodním přesahem má šest kolegů, kteří se starají o portfolio značek předních výrobců v segmentu herních zařízení a periferií.
„Martin má výborný přehled o trhu, silný tah na branku a cit pro budování obchodních vztahů s lokálními i mezinárodními partnery. Jeho znalost potřeb různých typů zákazníků napříč trhy, přirozené vůdčí schopnosti a zápal pro gaming jsou přesně tím, co potřebujeme pro další rozvoj této důležité oblasti našeho byznysu,“ doplňuje Vít Vojtěšek, product marketing director v TD Synnex.
Zdroj: TD Synnex