Matej Hušták vede marketing Lenova v segmentu SMB

24. 1. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Lenovo
Hlavní zodpovědností Mateje Huštáka je plánování a realizace marketingových aktivit Lenova pro segment malých a středních firem. Na starosti má channel marketing pro koncová zařízení řady Think i řešení pro datacentra.

Marketingový tým společnosti Lenovo má novou posilu v podobě Mateje Huštáka (33), který nastoupil na pozici senior marketing specialist pro segment malých a středních firem (SMB). Na této pozici je zodpovědný za plánování a realizaci marketingových aktivit Lenova v daném segmentu.

Věnovat se bude především channel marketingu produktové řady Think, datových úložišť a serverů a marketingové podpoře projektu Mid Market zaměřeného na koncové zákazníky. Na starosti bude mít také organizaci B2B a B2C akcí.

Před nástupem do společnost Lenovo působil Matej Hušták ve společnosti Samlerhuset Group, kde jako marketingový manažer zodpovídal za prodejní výsledky firmy v České republice a na Slovensku. Předtím pracoval v agentuře Mindshare Praha.

Matej Hušták vystudoval obor business administration na City University of Seattle. K jeho zálibám patří zejména hudba, lyžování a fotbal. Volný čas nejraději tráví se svou rodinou.

Zdroj: Lenovo

Čtěte dále

Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci