Microsoft kupuje PhoneFactor, výrobce multi-faktorové autentifikace

8. 10. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Microsoft, PhoneFactor
Microsoft plánuje integraci technologie společnosti PhoneFactor do svých cloudových služeb i on-premise aplikací.

Microsoft kupuje PhoneFactor, výrobce multi-faktorové autentifikacePhoneFactor vyrábí řešení pro multi-faktorovou autentifikaci pro firmy s využitím mobilních telefonů. Technologie je navržena, aby podporovala jak podnikový software Microsoftu, tak dalších výrobců. Cena akvizice nebyla zveřejněna.

Po této akvizici Microsoft plánuje další integraci technologie PhoneFactoru do svého Active Directory, Windows Azure Active Directory a produktů Office 365,“ uvedl Bharat Shah, viceprezident pro divizi Microsoft Server and Tools.

Pro zatím bude PhoneFactor pokračovat nadále pod svou značkou a bude poskytovat služby pod dříve uzavřenými kontrakty. Do budoucna však budou jeho produkty převedeny pod smlouvy Microsoft Volume Licensing.

Channeltrends letní speciál

Použití více faktorové autentifikace pro přístup do podnikových služeb a aplikací může lépe zabránit únikům dat při úniku uživatelských hesel. Microsoft službu již využívá například na webech billing.microsoft.com nebo xbox.com. Pro outlook.com ji zatím nepoužívá.

PhoneFactor nabízí tři metody ověření: telefonát na telefon uživatele s nutností reagovat stiskem tlačítka „#“, zaslání ověřovacího kódu v SMS nebo zaslání ověřovacího požadavku do aplikace instalované ve smartphonu uživatele. První z variant umožňuje i autentifikaci hlasem přes hovor.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách
Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC