Microsoft se snaží zatraktivnit Office 365 pro partnery

11. 7. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – everythingposs
Ilustrační obrázek
Microsoft chce partnerům usnadnit prodej cloudového kancelářského balíku Office 365 a udělat jej ziskovější. Jak toho chce dosáhnout?

Microsoft se snaží zatraktivnit Office 365 pro partnerySpolečnost Microsoft upravuje prodejní dohodu na Office 365, aby více motivovala partnery jej agresivněji nabízet na trhu.

Kurt DelBene, prezident divize Microsoft Office, uvedl na Worldwide Partner Conference v Torontu, že společnost chce usnadnit prodej Office 365 a zvýšit ziskovost partnerů.

Microsoft v konečném důsledku nechá partnery fakturovat služby Office 365 přímo a dovolí jim spojit jednu fakturu s doplňkovými službami, které poskytují navíc k ceně softwaru. To bude možné díky nové iniciativě zvané Office 365 Open Program. Navíc společnost partnerům umožní si vydělat až 23 bodů marže v prvním roce prodeje Office 365, což je o 11 bodů více, než je dnes pro většinu partnerů možné, dodal DelBene.

Channeltrends letní speciál

Steve Balmer, CEO společnosti, uvedl, že výrobce pracuje na nových funkcích Office 365 včetně způsobů, které mají partnerům a jejich zákazníkům usnadnit jeho nasazení.

Pro cloudový balík aplikací pro spolupráci a e-mail, který byl uveden na trh před rokem, Microsoft stále nezveřejnil data o jeho prodeji a dosaženém obratu.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách
Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky