Milan Hrabovský je novým channel sales directorem české pobočky Dellu

27. 7. 2022
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Dell Technologies
Dlouholetý channel sales director Pavel Halfar společnost v červenci opustil.

Společnost Dell Technologies oznámila, že novým channel sales directorem v její české pobočce se stal Milan Hrabovský. Jeho cílem je pomoci partnerům dosahovat společných cílů a technologických inovací na straně zákazníků.

V nové roli střídá Pavla Halfara, který ze společnosti po 17 letech odchází. Hrabovský do Dellu přichází ze společnosti QED Group, největší část profesního života však strávil v Microsoftu.

Jako ředitel divize vývoje se ve společnosti staral mimo jiné o rozvoj a podporu partnerů vyvíjejících aplikace pro firmy i koncové uživatele na platformě Microsoft.

Zkušenosti získal také na pozici ředitele divize OEM, kde byl zodpovědný za prodej předinstalovaného softwaru a podporu výrobců počítačů v České a Slovenské republice. Dříve působil také ve společnosti General Electrics.

Channeltrends letní speciál

Hrabovský vystudoval České vysoké učení technické v Praze, titul Master of Business Administration (MBA) pak získal na Rotchester Institute of Technology. Ve volném čase se věnuje své rodině, turistice a sportu.

Zdroj: Dell Technologies

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen