Miloš Nitran dohlíží na finance české a slovenské pobočky Microsoftu

1. 2. 2021
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Microsoft
Jako nový finanční ředitel Microsoftu Česká republika a Slovensko bude mít na starost controlling, plánování či účetnictví pobočky. V Microsoftu na různých pozicích působí od roku 2008.

Společnost Microsoft Česká republika a Slovensko oznámila, že novým finančním ředitelem se s platností od 1. 2. 2021 stal Miloš Nitran. Ve své roli bude odpovědný za controlling, plánovaní, účetnictví a řízení rizik.

Ve funkci nahradil Martina Štefíka, který se nedávno přesunul na pozici finančního ředitele pro centrálu celosvětové prodejní a marketingové organizace Microsoftu.

Nitran nastoupil do Microsoftu před více než 12 lety; za tu dobu dobu vystřídal celou řadu rolí, a to jak v rámci české a slovenské pobočky Microsoftu, tak i v regionálních strukturách společnosti.

Poslední dva roky působil na pozici finančního manažera v regionu střední a východní Evropy, kde byl odpovědný za finanční řízení cloudových služeb Microsoft Azure.

Miloš Nitran vystudoval Univerzitu Mateja Bela v Báňské Bystrici. Je ženatý a má dva syny. Svůj volný čas tráví s rodinou a přáteli, rád objevuje nová místa a sportuje.

Zdroj: Microsoft

Čtěte dále

Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu