MMD: LED displej Philips 234CL2SB

29. 11. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – everythingposs
Ilustrační obrázek
Předními parametry displeje z řady Blade jsou uchovávání přirozených barev,detaily černé, minimální odezva, HDMI pro Full-HD a širokoúhlý obraz formátu 16:9.
  • Výrobce: MMD
  • Distributoři ČR: AT Computers, Tech Data Distribution, SWS, 100Mega Distribution
  • Distributoři SR: eD system Slovakia, 100Mega Distribution
  • Více informací: www.mmd-p.com

Monitor Phillips 234CL2SB splňuje nároky kladené na novou generaci displejů – elegantní provedení, ekologickou šetrnost, technologickou kvalitu a uživatelskou dostupnost.

Ultratenký displej v provedení Slim CCFL a je hluboký 12,9 mm. Výroba monitoru splňuje ekologická kritéria. Všechny plastové součásti jsou vyrobeny z recyklovaných materiálů. Efektivita provozu byla testována americkou certifikací Energy Star 5.0, jež garantuje příkon nižší než 1 watt . Všechny nové displeje Philips dosahují podle výrobce příkonu pod 0,5 W.

Funkce SmarTouch zajišťuje jednoduché ovládání pomocí vestavěných senzitivních tlačítek, odezva 2 ms umožňuje hraní počítačových her s velkou přesností a rozlišení 16:9 umožňuje sledovat filmy bez černých pruhů. Kontrast modelu 234CL2SB je 20 000 000:1.

Doporučená koncová prodejní cena displeje Philips je 3 708 Kč bez DPH.

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen