MMD: LED monitor Philips 232EL2SB

29. 12. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – everythingposs
Ilustrační obrázek
Nový monitor od společnosti Philips je určen zejména pro milovníky her. Displej monitoru má širokoúhlý formát v poměru stran 16:9 vhodný pro většinu moderních her i pro přehrávání videí.
  • Výrobce: Philips
  • Distributoři ČR: AT Computers, Tech Data Distribution, SWS
  • Distributoři SR: BGS eD' system
  • Více informací: www.mmd-p.com

Monitor s rozlišením 1920x1080px a poměrem stran 16:9 disponuje funkcí SmartContrast, která zajišťuje vysoký kontrast. Philips 232EL2SB tak podle výrobce dokáže zobrazit jasný, živý obraz se zářivými barvami.

Philips klade důraz také na design. Monitor v tenkém provedení má lesklou povrchovou úpravu s dotykovými ovládacími prvky Smart Touch.

Ekologický provoz a šetrnost k životnímu prostředí zaručuje certifikace Energy Star 5.0. Všechny plastové části skříně, kovové části kostry a obalový materiál využívají 100% recyklovatelný materiál.

Technické parametry:

  • Typ LCD panelu: TFT-LCD.
  • Optimální rozlišení: 1920 x 1080 při 60 Hz
  • Úhlopříčka: 23“ (58,4 cm).
  • Spotřeba: 22,9 W (metoda testování EnergyStar 5.0).
  • Formát obrazu: 16:9.
  • Odezva: 5 ms.
  • Jas: 250 cd/m2.
  • SmartContrast: 20 000 000 : 1.
  • Hmotnost: 4,57 kg

 

Doporučená koncová cena: 3 486 Kč bez DPH

Čtěte dále

Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta