Motorola: Mezi trendy roku 2022 budou patřit hybridní pracovní modely i kontinuita obsahu

16. 2. 2022
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: © atanas.dk - Fotolia.com
Jedním z nastupujících trendů pro 2022 a další roky bude též otázka přístupu k technologiím a inovace s ohledem na inkluzivitu

Společnost Motorola uvádí, že každý nový rok s sebou přináší nové priority, kde jsou inovace v oblasti technologií prvořadé. V tomto kontextu zveřejnila přehled čtyř klíčových trendů, které je v letošním roce potřeba sledovat.

1) Práce odkudkoli jako nová práce z domova

Rok 2022 bude podle odborníků začátkem přechodu od práce z domova k práci odkudkoli. Technologické společnosti po celém světě umožňují svým zaměstnancům dlouhodobou nebo dokonce trvalou práci z domova vzhledem k výhodám práce na dálku.

Společnost Motorola předpokládá, že tento trend bude v budoucnu pokračovat, a předpovídá také nárůst produktů, řešení a služeb určených ke zlepšení vzdáleného pracovního prostředí.

Nový design kanceláří a audio/video technologie také připraví půdu pro flexibilní pracovní schůzky a nové způsoby vytváření sociálních kontaktů. Spotřebitelé se již nebudou muset přizpůsobovat nevyhovujícím technologiím nebo výrobkům.

Motorola v tomto kontextu odhaduje, že řešení umělé inteligence (AI) a rozšířené reality (AR) vytvoří pohodlná pracoviště pro zaměstnance bez ohledu na to, kde se nacházejí.

2) Technologie pro dobro

Motorola dále předpovídá, že jedním z nejdůležitějších témat mobilního průmyslu v roce 2022 a dalších letech bude zejména přístup k technologiím a inkluzivita.

V tomto kontextu je možné předpokládat, že budou zavedeny další inovace v oblasti mobilních technologií, které budou lépe reagovat na potřeby lidí z různých jazykových prostředí, osob se zdravotním postižením a osob různého pohlaví nebo rasy.

Například společnost Motorola loni spustila program Indigenous Languages, v jehož rámci zařízení podporují dva jazyky považované za „ohrožené“. Jedná se pouze o první z mnoha milníků, o které projekt Indigenous Languages usiluje, a značka předpokládá další iniciativy v této oblasti.

3) Éra monitorů

Motorola rovněž naznačuje, že monitory budou mít brzy více funkcí pro zlepšení konektivity a přidat hodnotu v práci i doma. Nové monitory budou součástí i jiných zařízení než jen počítačů a rozšíří své funkce na chytré telefony a herní konzole.

Společnost předpovídá, že technologické společnosti zaměří své úsilí na vývoj softwaru pro různé typy displejů a zařízení, aby je bylo možné bez problémů používat společně.

V technologickém průmyslu se monitory staly základním vybavením doma i v práci a tato kontinuita obsahu mezi různými zařízeními bude i nadále přinášet spotřebitelům novou hodnotu a snadné používání.

4) Nové tvary

Zatímco Motorola předpovídala rok 2021 jako rok skládacích zařízení, změnila své priority a zaměřila se na další inovace a řešení, která mají uspokojit potřeby spotřebitelů během pandemie, což vede značku k přesvědčení, že rok 2022 bude rokem nových a vylepšených tvarových faktorů.

Analytici odhadují, že chytré telefony se budou nadále zdokonalovat díky technologii OLED, ohebným pantům a dalším inovacím, které umožní práci odkudkoli. Společnost Motorola věří, že ohebné displeje proniknou i do dalších konceptů a tvarů zařízení.

Zdroj: Motorola

 

Channeltrends (dříve ChannelWorld), který je určený pro prodejce, dodavatele služeb a profesionály v prodejním kanálu IT a CE, si můžete objednat i jako klasický časopisV tištěném speciálu vydávaném čtvrtletně najdete články, rozhovory, komentáře, analýzy, přehledy partnerských programů a řadu dalších informací pro resellery, VAR a další profesionály působící v oblasti prodejního kanálu a distribuce.

Jednotlivá čísla si můžete objednat i v digitální podobě

Čtěte dále

Podnikatele děsí krádež dat i identity, do zabezpečení ale investují minimálně
Podnikatele děsí krádež dat i identity, do zabezpečení ale investují minimálně
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu