„Nabídni cenu!“ - Amazon spouští aukce, nebo ne?

11. 12. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © Edyta Pawlowska - Fotolia.com
Prodejní gigant zamířil do nových vod. Nová funkce umožní zákazníkům nabídnout cenu za více než 150 tisíc položek prodávaných na Amazonu třetími stranami. Amazon tím zabrousil do teritoria aukčních serverů, jakkoliv se tomuto označení brání.

Server Amazon.com spustil funkci „Make an Offer“ („Nabídni cenu“), která má zákazníkům umožnit dosáhnout nižší ceny u až 150 tisíc položek. Jde o zboží nabízené nezávislými třetími stranami, sestávající z nových, použitých, upravených nebo sběratelských předmětů.

První den byl v nabídce například podepsaný basketbalový míč, svítilna na kolo nebo sady líčidel. To se ale do budoucna může změnit.

Nová funkce Make an Offer představuje zásadní změnu, a to jak pro nakupující, kteří chtějí skvělé ceny za jedinečné předměty, tak pro prodejce, kteří hledají způsoby, jak přímo vyjednávat se zákazníkem v prostředí on-line tržiště, podobně jako jsou zvyklí ze svého kamenného obchodu nebo galerie,“ uvedl Peter Faricy, víceprezident pro Amazon Marketplace.

Prodejci mohou u nabídky zboží zaškrtnout možnost Make an Offer, aby dali nakupujícím najevo, že jsou ochotni smlouvat. Zájemci pak mohou začít vyjednávat po e-mailu.

Cyber25

Zdá se, že Amazon se brání tomu nazvat takový způsob prodeje aukcí. Společnost uvedla, že se o aukci nejedná, neboť vyjednávání probíhají způsobem jeden na jednoho. Na druhou stanu, přidání této funkce z Amazonu učinilo konkurenta serveru eBay, lhostejno, zda to je Amazon ochotný přiznat, nebo ne.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen