Návštěvnost českého internetu v prosinci 2012 stagnovala

31. 1. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Celkový počet návštěvníků z ČR všech webových stránek zapojených do NetMonitoru dosáhl v prosinci 6,4 milionu. Jak si vedlo e-commerce?

V posledním měsíci loňského roku provedli čeští internetoví uživatelé na webech měřených NetMonitorem 7,8 miliardy zobrazení a strávili na nich více než 24 hodin měsíčně. Počet návštěv generovaných uživateli přesáhl jednu miliardu a jedna návštěva trvala v průměru 9 minut. 

Weby z kategorie e-commerce zaznamenaly meziměsíčně 1% nárůst návštěvnosti na 3,8 milionu uživatelů.

Velikost české internetové populace dosáhla v prosinci 6,55 milionu. Muži v ní mají stále o něco vyšší zastoupení nežli ženy (52 vs. 48%). Drtivá většina uživatelů (více než 60%) věnuje čas strávený na internetu pouze českým a slovenským webům, téměř 20% české populace věnuje  asi 10% času stráveného online  zahraničním serverům.


 Tab.1. Návštěvnost internetu v ČR – meziměsíční srovnání nejdůležitějších výsledků

Channeltrends letní speciál

Ukazatel

listopad 2012

prosinec 2012

Změna

Absolutní

Relativní

Reální uživatelé z ČR

6 456 360

6 400 324

-56 036

-0,87%

Počet zobrazených stránek z ČR

8 185 598 084

7 801 994 290

-383 603 794

-4,69%

Průměrně strávený čas (ATS)

24:01:52

24:05:59

0:04:07

0,29%

* Reální uživatelé z ČR - počet uživatelů internetu z České republiky, kteří navštívili alespoň jeden z webů zapojených do výzkumu NetMonitor během daného měsíce.

Zdroj: NetMonitor, listopad a prosinec 2012.

Čtěte dále

Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta