Nej.cz se má během roku 2018 stát třetím největším internetovým poskytovatelem v ČR

3. 5. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © Silvano Rebai - Fotolia.com
Investiční skupina Kaprain oznámila plán na konsolidaci několika nedávno převzatých poskytovatelů internetového připojení pod značku Nej.cz, která se tímto způsobem stane předním hráčem na českém trhu.

Společnost Kaprain Industrial Holding oznámila, že v návaznosti na nedávné akvizice společností Nej.cz, RIO Media a několika dalších poskytovatelů internetu a kabelové televize zahájila konsolidaci těchto společností pod jednotnou značku Nej.cz.

V průběhu roku 2018 má tímto způsobem vzniknout třetí největší hráč na českém trhu. Součástí dalších záměrů investiční skupiny Kaprain bude nejen postupné sjednocení a zkvalitnění poskytovaných služeb, ale i rozvíjení další akviziční činnosti.

Konsolidací společností poskytujících služby elektronických komunikací vytváří skupina Kaprain třetí největší společnost na trhu, která bude pod značkou Nej.cz poskytovat služby více než dvěma stům tisícům lidí ve více než osmdesáti lokalitách,“ uvedl Jaroslav Hanyk, generální ředitel Nej.cz.

Cyber25

Skupina Kaprain spustila plány na rozšíření svého portfolia o elektronické komunikace a poskytování služeb v této oblasti již v roce 2016. Hlavní aktivity holdingu jsou zaměřeny na oblasti průmyslu, nemovitostí a financí, od přímých akvizic až po nezávislé poradenství.

Zdroj: Kaprain Industrial Holding

Čtěte dále

Většina českých e-shopů je na marketplacech, ale spokojení s nimi nejsou
Většina českých e-shopů je na marketplacech, ale spokojení s nimi nejsou
ComSource spojuje síly s IdStory, zaměří se na správu identit a přístupů
ComSource spojuje síly s IdStory, zaměří se na správu identit a přístupů
Veronika Zachariášová bude šéfovat korporátní komunikaci a CSR v O2
Veronika Zachariášová bude šéfovat korporátní komunikaci a CSR v O2
Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách
Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách
Asbis CZ rozšiřuje nabídku, přidává odolné produkty Blackview
Asbis CZ rozšiřuje nabídku, přidává odolné produkty Blackview
Češi zanevírají na hotovost, 59 % nákupů v obchodech platí digitálně
Češi zanevírají na hotovost, 59 % nákupů v obchodech platí digitálně