Nejvíce newsletterů před Vánocemi rozeslaly Alza, Mall, Okay a Kasa (VIVmail.cz)

24. 12. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © Melpomene - Fotolia.com
Téměř 2 000 newsletterů, přes 20 000 produktů od více než 3000 značek – to jsou statistiky předvánoční rozesílky českých e-shopů.

Před Vánocemi česká e-commerce rozeslala odhadem na 2 000 newsletterů. U více než poloviny produktů nabízených v předvánočních newsletterech (přes 11 000) české e-shopy připravily „speciální cenu“, k necelým 9 000 produktům nabídli „dopravu zdarma“ a k téměř 3 000 položek pak dárek.

Statistiky poskytla společnost VIVmail.cz, která se soustředí na e-mailový marketing. Analýza podle ní vychází z monitoringu aktivit stovky největších českých e-shopů.

Čeští internetoví prodejci nejčastěji rozesílali předvánoční mailingy odpoledne mezi 17 a 18 hodinou. Z pohledu dní v týdnu jsou nejvíce vytěžované úterý, čtvrtek a pátek.

Vladan Hejnic, ředitel VIVmail.cz, uvedl na základě údajů z affiliate sítě VIVnetworks.com, že „průměrná objednávka v tomto období v oboru elektro činila 3009 Kč, což představuje meziroční růst o 12 %.“

Kdo rozesílá nejvíce a kdo sponzoruje?

Z hlediska počtu a frekvence posílání elektronických newsletterů patřily v tomto období k nejaktivnějším e-shopům Alza, Mall, Okay a Kasa, uvádí VIVmail.

„Alza například odesílala minimálně 34 newsletterů měsíčně, Mall se zase držel spíše u každodenní frekvence s 27 newslettery za měsíc,“ specifikuje společnost.

Mezi nejčastěji promované značky v newsletterech v tomto období patřily Samsung, Lenovo, Philips a Sony. Aniž by to VIVmail specifikoval, lze očekávat, že tyto značky rozesílku podpořily největším marketingovým rozpočtem.

Zdroj: VIVmail.cz

Čtěte dále

Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Zebra systems míří za oceán, prodej v Severní Americe povede Paul Trefonas
Zebra systems míří za oceán, prodej v Severní Americe povede Paul Trefonas
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First