Ness Technologies zakládá novou divizi orientující se na střední firmy

24. 1. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Ness, Google
Společnost Ness Technologies zakládá novou divizi, která bude její vlastní řešení i produkty třetích stran nabízet středně velkým firmám. Na jaké oblasti se zaměří?

Společnost Ness Technologies oznámila založení nové divize s cílem oslovit střední firmy. Těm prostřednictvím nové divize Product Sales hodlá nabízet jak vlastní řešení Ness Technologies, tak produkty třetích stran.

Řízením týmu nové divize byla pověřena Hana Součková, která bude i nadále působit v dosavadní pozici marketingové ředitelky společnosti Ness Technologies v České republice.

Channeltrends letní speciál

V první fázi chceme firmám nabídnout tři produkty v oblastech cloudu, mobility a business intelligence, které zlepšují dostupnost i bezpečnost firemních dat a rovněž přispívají ke spolupráci zaměstnanců. To jsou témata, která zajímají střední firmy, proto v nich vidíme značný potenciál. Stávající portfolio přitom budeme postupně doplňovat o další produkty,“ uvedla Hana Součková ve zprávě pro média.

Ness Technologies staví svoji cloudovou nabídku na veřejném cloudu Google Apps. Dále chce středně velké firmy oslovit nabídkou správy firemních i zaměstnaneckých mobilních zařízení, integrací mobilních řešení s firemními informačními systémy nebo zabezpečením dat v mobilním prostředí. V oblasti business intelligence hodlá nabízet vlastní aplikaci QlikView pro vytváření analýzy dat, která má firmám usnadnit rozhodovací procesy.

Zdroj: Ness Technologies

Čtěte dále

Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách
Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)