NetMonitor: Mobilní internet v ČR loni vyrostl o polovinu

30. 1. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © Beboy - Fotolia.com
Výsledky monitoringu rovněž ukazují na víc než půlmilionový přírůstek návštěvníků e-commerce webů.

Výzkum Netmonitor prováděný agenturou Gemius přinesl výsledky prosincové návštěvnosti českého internetu. Výsledky monitoringu ukázaly, že webové stránky zapojené do výzkumu navštívilo v posledním měsíci loňského roku téměř 6,6 milionu uživatelů z ČR a téměř 2 miliony uživatelů ze zahraničí.

Čeští uživatelé provedli na měřených stránkách přes 8 miliard zobrazení stránek. Weby zahrnuté do výzkumu denně navštěvuje 3,16 milionu uživatelů, kteří na nich stráví v průměru více než 1,5 hodiny denně.

Nejvíce uživatelů přibylo e-shopům

Průzkum potvrdil rostoucí trend používání mobilních zařízení k přístupu na internet. Mezi lednem a prosincem loňského roku došlo v ČR k více než 50% nárůstu uživatelů mobilního internetu a koncem roku jich bylo již přes 2,2 milionu.

V rámci jednotlivých kategorií sledovaných webů potom došlo ve srovnání ledna a prosince 2013 k nejvyššímu nárůstu absolutního počtu reálných uživatelů u kategorie e-commerce, a to o bezmála 530 tisíc.

Zdroj: Gemius

Čtěte dále

Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu