Netmonitor: Návštěvnost českého internetu v dubnu poklesla o 7 %

29. 5. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © Jan Prchal - Fotolia.com
Počet reálných uživatelů meziměsíčně stagnoval.

Společnost Gemius vydala výsledky šetření Netmonitor, sledujícího návštěvnost českého internetu, za duben 2014. Počet reálných uživatelů navštěvujících webové stránky zapojené do výzkumu dosáhl v dubnu téměř 6,6 milionu, meziměsíčně o zanedbatelných 0,08 % méně.

O 7,23 % však poklesl počet zobrazených stránek, který se v dubnu přiblížil hranici 7,5 miliardy. Český uživatel strávil prohlížením webových stránek zapojených do výzkumu v průměru 1,5 hodiny denně.

Počet zahájených přehrání multimediálního obsahu na zapojených webech se v dubnu meziměsíčně zvýšil o více než 6 milionů a počet uživatelů multimediálního obsahu zvýšil o více než 40 tisíc.

Rostl i počet uživatelů mobilních webů, meziměsíčně o 30 000 na 2,73 milionu uživatelů. Počet zobrazení stránek z mobilních zařízení přesáhl 875 milionů.

Tabulka 1 - Návštěvnost internetu v ČR v dubnu 2014 (tisíce)

Ukazatel

únor 2014

březen 2014

Změna

Absolutní

Relativní

Reální uživatelé z ČR

6 591 359

6 586 303

-5 056

-0,08%

Počet zobrazených stránek z ČR

8 033 125 681

7 452 071 203

-581 054 478

-7,23%

RU mobilního internetu

2 701 603

2 731 373

29 770

1,10%

PV mobilního internetu

919 669 334

875 158 140

-44 511 194

-4,84%

RU streaming

3 336 688

3 378 478

41 790

1,25%

Zahájená přehrání (streaming)

118 111 002

124 131 241

6 020 239

5,10%

Zdroj: Netmonitor

Čtěte dále

Polovinu firem štve, že oprava softwarových zranitelností trvá příliš dlouho
Polovinu firem štve, že oprava softwarových zranitelností trvá příliš dlouho
Microsoft v Česku spouští plán pro AI, do vzdělávání investuje přes 10 milionů
Microsoft v Česku spouští plán pro AI, do vzdělávání investuje přes 10 milionů
Zyxel Networks uzavírá partnerství s Tailscale, snadněji propojí pobočky a klienty
Zyxel Networks uzavírá partnerství s Tailscale, snadněji propojí pobočky a klienty
V Intelu se řeže. Končí celá automobilní divize, marketingové oddělení nahradí umělá inteligence
V Intelu se řeže. Končí celá automobilní divize, marketingové oddělení nahradí umělá inteligence
Editorial: Vychází letní speciál Channeltrends s přehledem distributorů
Editorial: Vychází letní speciál Channeltrends s přehledem distributorů
Do tří let převezme většinu kontaktu se zákazníky agentská umělá inteligence
Do tří let převezme většinu kontaktu se zákazníky agentská umělá inteligence