NetMonitor: Počet českých uživatelů internetu v dubnu stagnoval

28. 5. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © M.studio - Fotolia.com
Celkový počet reálných uživatelů se meziměsíčně snížil o 1,15 %, počet uživatelů mobilního internetu naopak mírně povyrostl o 1,33 %.

Společnost Gemius zveřejnila výsledky měření NetMonitor za duben roku 2015. V tomto měsíci zavítalo na webové stránky zapojené do měření přes 8,5 milionu uživatelů, přičemž téměř 6,7 milionu jich bylo z České republiky.

Čeští uživatelé provedli na těchto webech více než 7,5 miliardy zobrazení stránek, nejvíce na pak komunikátorech (1,4 miliardy), domovských stránkách portálů (1,2 miliardy) a stránkách z oblasti elektronické commerce (660 tisíc).

Celkem 4,2 milionu českých uživatelů k návštěvě webových stránek využilo mobilní zařízen a počet mobilních zobrazení stránek přesáhl 1,3 miliardy, Nejvíce času strávili uživatelé mobilních zařízení na domovských stránkách portálů a komunikátorech (7,5 resp. 5,5 hodin měsíčně).

Channeltrends letní speciál

Tabulka 1 - Návštěvnost internetu v ČR, duben 2015

Ukazatel

Výsledek

Meziměsíční změna

Reální uživatelé

6 688 748

- 1,15 %

Zhlédnuté stránky

7 595 280 884

- 10,19 %

RU mobilního internetu

4 207 157

1,33 %

PV mobilního internetu

1 331 208 227

- 5,32 %

RU streaming

3 494 582

- 6,37 %

Zahájená přehrání (streaming)

119 600 460

- 18,75 %

Zdroj: NetMonitor

Čtěte dále

MSP na vzestupu, tři ze čtyř lokálních MSP očekávají dvouciferný růst
MSP na vzestupu, tři ze čtyř lokálních MSP očekávají dvouciferný růst
Asbis CZ rozšiřuje nabídku, přidává odolné produkty BlackView
Asbis CZ rozšiřuje nabídku, přidává odolné produkty BlackView
Martin Havelka povede dodávky projektů Synequs v Nizozemsku
Martin Havelka povede dodávky projektů Synequs v Nizozemsku
ComSource spojuje síly s IdStory, zaměří se na správu identit a přístupů
ComSource spojuje síly s IdStory, zaměří se na správu identit a přístupů
Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách
Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách
Češi zanevírají na hotovost, 59 % nákupů v obchodech platí digitálně
Češi zanevírají na hotovost, 59 % nákupů v obchodech platí digitálně