Norbert Biedrzycki odchází z pozice předsedy představenstva skupiny ABC Data

31. 10. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

ABC Data v Polsku oznámila personální změny ve složení představenstva.

Současný předseda představenstva společnosti ABC Data v Polsku – Nortert Biedrzycki – skončí k 31. 12. 2014 svůj pracovní poměr. Novou předsedkyní se stane Ilona Weissová, bývalá místopředsedkyně. Na její pozici nastoupí Julius Niemotko.

Rada jmenovala novou předsedkyni 7. 10. 2014 s platností od 1. 1. 2015. O den dříve přijala rozhodnutí jmenovat od nového roku Julia Niemotka na pozici místopředsedy představenstva na dobu tří let.

Channeltrends letní speciál

V blízké budoucnosti se zaměříme na budování vedoucího postavení na strhu B2B e-commerce v segmentu ICT ve střední a východní Evropě. Budeme rozvíjet elektronickou platformu (tržiště) na základě původního systému Interlink ABC Data,“ uvedla Ilona Weissová, nová předsedkyně představenstva ABC Data.

Julius Niemotko působil od roku 2008 jako generální ředitel polského Aceru. V letech 2001-2007 pracovat ve společnosti Compaq a HP. Předtím půspbil ve firmě Profi-Data. Vystudovat Fakultu elektrotechnickou Technické univerzity ve Štětíně. Má titul MBA na Varšavské univerzitě i na Univerzitě v Illionis.

Zdroj: ABC Data

Čtěte dále

Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen