Nová služba PayPalu uhradí poštovné při vrácení zboží

29. 10. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © Franck Boston - Fotolia.com
Zákazníkům, kteří zaplatí za zboží prostřednictvím svého účtu u PayPalu, společnost při případném vrácení zboží uhradí poštovné do výše 820 Kč.

Společnost PayPal oznámila spuštění služby PayPal Refunded Returns v oblasti střední a východní Evropy. Uživatelé, kteří si objednali produkt a zaplatili jej přes svůj účet u PayPal, mohou nyní požádat o úhradu poštovného v případě, že se rozhodnou zboží vrátit.

Služba se podle PayPalu již plně osvědčila například ve Francii, Španělsku, Itálii či Švédsku, kde má spotřebitelům dodávat odvahu využívat příležitostí, které nabízí elektronické obchodování. Z toho důvodu bude nyní poskytována i v 15 zemích střední a východní Evropy, včetně České republiky.

Uživatelé dostanou v rámci služby uhrazené poštovné až do výše 820 Kč. Nesmí pouze zapomenout na uschování podacího lístku. Pak už pro vrácení poštovného postačí stáhnout a vyplnit formulář, přiložit nákupní doklad a podací lístek a tyto dokumenty poslat emailem společnosti PayPal. Vrácené poštovné se pak na účtu objeví během 10 dnů.

Channeltrends letní speciál

PayPal Refunded Returns je nyní ve zkušebním období, které potrvá do 31. 12. 2014.

Zdroj: PayPal

Čtěte dále

Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen