Nová služba PayPalu uhradí poštovné při vrácení zboží

29. 10. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © Franck Boston - Fotolia.com
Zákazníkům, kteří zaplatí za zboží prostřednictvím svého účtu u PayPalu, společnost při případném vrácení zboží uhradí poštovné do výše 820 Kč.

Společnost PayPal oznámila spuštění služby PayPal Refunded Returns v oblasti střední a východní Evropy. Uživatelé, kteří si objednali produkt a zaplatili jej přes svůj účet u PayPal, mohou nyní požádat o úhradu poštovného v případě, že se rozhodnou zboží vrátit.

Služba se podle PayPalu již plně osvědčila například ve Francii, Španělsku, Itálii či Švédsku, kde má spotřebitelům dodávat odvahu využívat příležitostí, které nabízí elektronické obchodování. Z toho důvodu bude nyní poskytována i v 15 zemích střední a východní Evropy, včetně České republiky.

Uživatelé dostanou v rámci služby uhrazené poštovné až do výše 820 Kč. Nesmí pouze zapomenout na uschování podacího lístku. Pak už pro vrácení poštovného postačí stáhnout a vyplnit formulář, přiložit nákupní doklad a podací lístek a tyto dokumenty poslat emailem společnosti PayPal. Vrácené poštovné se pak na účtu objeví během 10 dnů.

Cyber25

PayPal Refunded Returns je nyní ve zkušebním období, které potrvá do 31. 12. 2014.

Zdroj: PayPal

Čtěte dále

Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina