Lenka Madliaková je generální ředitelkou české pobočky Accenture

1. 9. 2022
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Accenture
V roce 1998 nastoupila do Accenture jako stážistka, nyní usedla do generálského křesla. Ve své pozici se chce zaměřit především na kvalitu služeb a diverzitu.

Společnost Accenture oznámila, že k 1. 9. 2022 jmenovala Lenku Madliakovou na pozici generální ředitelky české pobočky. Madliaková dosud zodpovídala za projekty v oblastech farmacie, výroby, prodeje spotřebního zboží a automobilového průmyslu. Tuto pozici si ponechá i nadále.

Jedním z mých hlavních cílů […] je nadále přinášet mimořádnou kvalitu poradenských a technologických služeb našim klientům, být pro ně spolehlivým partnerem i v otázkách inkluze, diverzity a udržitelnosti a v konečném důsledku tak holisticky podporovat růst jejich podnikání,“ uvedla Lenka Madliaková.

Také chci pokračovat v posilování diverzity uvnitř naší společnosti a přivést do technologií více žen, které se kariéry v IT mnohdy obávají. Jasně se ukazuje, že inovační potenciál je vyšší ve společnostech se silnou kulturou rovnosti, jako je právě Accenture,” dodala.

Channeltrends letní speciál

Lenka Madliaková spojila s Accenture celou svou kariéru. V roce 1998 nastoupila do slovenské pobočky jako stážistka, v roce 2001 se stala konzultantkou a od roku 2006 působí na manažerských pozicích. Je absolventkou Ekonomické univerzity v Bratislavě. Žije v Praze s manželem a dvěma dětmi.

Zdroj: Accenture

Čtěte dále

Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen