Obrat české pobočky SWS vyrostl v roce 2014 o 27 %, obrat slovenské o 65 %

9. 2. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © Nmedia - Fotolia.com
Distributor má za sebou podle svých slov jeden z nejúspěšnějších roků ve své historii. Ohlédněme se proto za činností SWS v loňském roce a podívejme se na její plány do toho letošního.

Distributor SWS oznámil, že v roce 2014 dosáhl na českém trhu obratu 8,66 miliardy Kč, což představuje přibližně 27% nárůst oproti předchozímu roku. Slovenská pobočka distributora pak dosáhla meziročního růstu ve výši 65 %, konkrétní výši dosaženého obratu však neuvedla.

Rok 2014 byl podle vyjádření společnosti jedním z jejích nejúspěšnějších vůbec. Kromě zvýšení celkového obratu ji těší 25% růst v segmentu notebooků a 60% růstu v segmentu tabletů.

Dalším významným růstovým segmentem měly pro SWS v loňském být mobilní telefony, a to i díky rozšíření nabídky o nové značky.

Přírůstkem do portfolia SWS se v loňském roce staly chytré telefony od Lenova, ale i například notebooky od Toshiby nebo IP kamery AirLive.

Společnost během roku uspořádala i dvě setkání se svými partnery, a to tradičně v jihomoravských Čejkovicích. O tom, jak to vypadalo, si můžete počíst v našich reportážích z jarní i podzimní události.

Cílem SWS pro rok 2015 se má stát podpora menšího a středního resellerského segmentu, pro který distributor podle svých slov chystá nové projekty a programy.

Channeltrends letní speciál

Z hlediska produktové nabídky se chce SWS zaměřit na ucelení nabídky síťových produktů a rozšíření portfolia v oblasti mobility.

Zdroj: SWS, ChannelWorld

Čtěte dále

Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky