Obrat platební brány PayU v ČR rostl meziročně o 88 %

13. 11. 2014
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: © goodluz - Fotolia.com
Ve fiskálním roce 2013/2014 dosáhla platební brána PayU v ČR obratu 3,76 miliardy korun.

Obrat platební brány PayU společnosti Napsters dosáhl ve fiskálním roce 2013/2014 končícím 30. 3. 2014 celkem 3,76 miliardy korun, což představuje meziroční nárůst o 88 %.

Počet transakcí provedených přes PayU vzrostl na 4 miliony a v současnosti ji používá více než milion unikátních internetových nakupujících. Společnost o tom informovala v oznámení.

PayU odhaduje, že poskytuje platební služby firmám, které tvoří 38 % e-tailového trhu v ČR. Výsledky přitom podle ředitele Gabriela Kalapoše podpořil především celkový růst českého e-commerce trhu, který s sebou táhl i segment on-line plateb.

Jen za poslední rok stoupl počet nakupujících, kteří využívají naše platební řešení, o více než 360 tisíc,“ uvedl Kalapoš.

Přes některou z on-line platebních metod (platby kartou, platební tlačítka, elektronické peněženky) je podle dat PayU v ČR zaplaceno 20 % všech plateb za zboží a služby v české e-commerci. Karty přitom mají tvořit více než polovinu objemu on-line plateb.

Budoucnost je v uložených kartách

Budoucnost platebních řešení PayU v ČR představují podle Gabriela Kalapoše nové produkty s tzv. uloženou kartou, kdy se při prvním nákupu uloží informace o kartě, dopravě a adrese zákazníka a ten už příští nákup dokončí a zaplatí jen jedním kliknutím.

PayU v ČR chce jít do budoucna cestou zjednodušování a zrychlení on-line nákupního procesu pro zákazníky.

„Online platby efektivně zvyšují počet dokončených objednávek. Navíc jsou zákazníci platící online loajálnější, mají vyšší průměrnou objednávku a nakupují častěji. Potvrzují to statistiky našich největších zákazníků," doplňuje Kalapoš s odkazem na společnosti jako Mall.cz, Heureka, Student Agency, TipSport, Česká Pošta, Čedok, Škoda Auto nebo ČEZ.

Zdroj: PayU

Čtěte dále

Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu