Obrat platební brány PayU v ČR rostl meziročně o 88 %

13. 11. 2014
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: © goodluz - Fotolia.com
Ve fiskálním roce 2013/2014 dosáhla platební brána PayU v ČR obratu 3,76 miliardy korun.

Obrat platební brány PayU společnosti Napsters dosáhl ve fiskálním roce 2013/2014 končícím 30. 3. 2014 celkem 3,76 miliardy korun, což představuje meziroční nárůst o 88 %.

Počet transakcí provedených přes PayU vzrostl na 4 miliony a v současnosti ji používá více než milion unikátních internetových nakupujících. Společnost o tom informovala v oznámení.

PayU odhaduje, že poskytuje platební služby firmám, které tvoří 38 % e-tailového trhu v ČR. Výsledky přitom podle ředitele Gabriela Kalapoše podpořil především celkový růst českého e-commerce trhu, který s sebou táhl i segment on-line plateb.

Jen za poslední rok stoupl počet nakupujících, kteří využívají naše platební řešení, o více než 360 tisíc,“ uvedl Kalapoš.

Přes některou z on-line platebních metod (platby kartou, platební tlačítka, elektronické peněženky) je podle dat PayU v ČR zaplaceno 20 % všech plateb za zboží a služby v české e-commerci. Karty přitom mají tvořit více než polovinu objemu on-line plateb.

Budoucnost je v uložených kartách

Budoucnost platebních řešení PayU v ČR představují podle Gabriela Kalapoše nové produkty s tzv. uloženou kartou, kdy se při prvním nákupu uloží informace o kartě, dopravě a adrese zákazníka a ten už příští nákup dokončí a zaplatí jen jedním kliknutím.

Channeltrends letní speciál

PayU v ČR chce jít do budoucna cestou zjednodušování a zrychlení on-line nákupního procesu pro zákazníky.

„Online platby efektivně zvyšují počet dokončených objednávek. Navíc jsou zákazníci platící online loajálnější, mají vyšší průměrnou objednávku a nakupují častěji. Potvrzují to statistiky našich největších zákazníků," doplňuje Kalapoš s odkazem na společnosti jako Mall.cz, Heureka, Student Agency, TipSport, Česká Pošta, Čedok, Škoda Auto nebo ČEZ.

Zdroj: PayU

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen