Obrazem: Asbis CZ vzal vybrané partnery na lyžovačku do Alp

15. 4. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Asbis CZ
Partneři, kteří dosáhli nejvyššího obratu v produktech AMD, Kingston, Logitech a HP, si mohli vychutnat dva dny lyžování a wellnessu v alpském středisku Kronplatz.

Distributor Asbis CZ zvolil pro svůj zimní seminář trochu netradiční formu. Zákazníky, kteří v předchozím období udělali největší obrat nad značkami AMD, Kingston, Logitech a HP pozval na horskou lyžovačku do italského střediska Kronplatz.

Zájezdu se účastnilo celkem 35 zákazníků, kterým se zapojení do obratové akce opravdu vyplatilo. Užili si dva dny horských radovánek za výborného počasí a ubytování přímo u sjezdovky s hrazenou polopenzí i skipassy. Kdo zimním sportům nefandí, mohl využít přilehlý aquapark se saunovým komplexem či si vychutnat sklenku aperolu při procházce v blízkém malebném městečku Bruneck.

Zájezd samozřejmě neobsahoval pouze sportovní vyžití, ale i odbornou část. Jednotliví produktoví manažeři Asbisu předvedli prezentace zapojených vendorů a představili novinky v portfoliu AMD, Kingston, Logitech i HP. Nad diskuzemi na odborná i neodborná témata pak účastníci setrvali až do pozdních nočních hodin.

Distributor dodává, že vzhledem k velkému úspěchu, jakého se „výjezdnímu semináři“ dostalo, není vyloučeno, že se z něj stane každoroční tradice.

Cyber25

Zdroj: Asbis CZ

$NL$

Čtěte dále

Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem